hallo allemaal ik heb zelf een site gamaakt gielcobben.nl en vind hem best goed gelukt. ik zou het leuk vinden als julie de site beoordeelden... en een eerlijk cijfer wilden geven. de site = http://www.gielcobben.nl
Ik vind persoonlijk de intro veeeeeeeel te langzaam, ook wanneer de intro geskipt word, duurt het te lang voordat je op Doorgaan kan klikken....
Voor de rest ziet het er wel behoorlij kgoed uit kwa layout en stoor ik me er totaal niet aan dat je phpBB gebruikt, ik bedoel je hoeft niet alles zelf te onwikkelen als je je er maar pretiig bij voelt.. niewaar?
Er is een manier, dat je je intro laad terwijl deze aan het spelen is. Maar dan moet je denk ik niet op dit forum zijn. (www.flashfocus.nl / www.flashfiles.nl)
Je site:
Leuke header. Voor de rest half 2-talig, dat is wel storend. Alles in tabellen.(ligt natuurlijk aan phpBB).
De footer is wel vrij groot (lengte).
FF werkt idd voor geen meter, verder is het allemaal standaart en die flash intro heb ik pas ook bij een tut gezien (alleen dan met meerdere kleuren ;))
die template van phpbb heb ik ergens anders gezien :(. en intro krijg ik helemaal niet te zien.
?
Onbekende gebruiker
17-04-2006 12:33
@leo
Laat jij eerst maar eens zien dat je het beter kan en dat je normaal Nederlands kunt schrijven.
[qoute]FF werkt idd voor geen meter, verder is het allemaal standaard en dat flash intro heb ik pas ook bij een tut gezien (alleen dan met meerdere kleuren ;))[/quote]