moderators kunnen geen logo's veranderen.
dus 1 deel daarvan is al opgelost.
?Onbekende gebruiker
10-04-2006 21:25
@Erik, die had ik ook al bedacht, want jullie kunnen ook geen scripts wijzigen. En dat is allemaal het bestanden werk; net zoals logo's.
Kunnen jullie logo's trouwens ook niet verwijderen?
edit:
@steffan
Ik geef niet zo veel om dat auteursrecht, het is maar een dom plaatje, waarvan ik ook nog de helft(het google logo) van internet geplukt heb. En de rest is gewoon wat typen en positioneren.
Ik vind deze tekst beter dan de vorige :)
Zat nog te denken of ik er iets over kon zeggen tegen de admin's/mods. Maar had het niet meer gedaan, ik dacht, moet hij zelf maar weten. Maar iemand anders dacht er blijkbaar anders over :P
Edit
PHPhulp loopt nu alweer 3 minuten voor :(
?Onbekende gebruiker
10-04-2006 21:30
@Erik
Niet de hier geplaatste scripts maar de achterliggende scripts die hier de site vormen.
Eigenlijk mogen jullie dus alleen wat dingen met de database doen. :-P
Want het verhuizen van topics, het sluiten van topics, het wijzigen van berichten/topics/scripts/tuts en misschien het blocken van mensen??? zijn allemaal database bewerkingen
edit:
@willem-jan
Ik had eerst ook wel bedacht dat ik even aan een admin/mod moest vragen of ik hiermee te ver ging, maar wat mij betreft moet je dit soort dingen gewoon zeggen. Zolang als er maar geen persoonlijke verwijten aan te pas komen.
edit2:
Er zit nog een bugje in de PHPHulp website, ik krijg in deze categorie van het forum af en toe als ik mijn bericht edit een foutmelding dat ik geen rechten heb om dit forum te bekijken, maar het wordt gewoon gewijzigd. Bij het plaatsen van nieuwe berichten heb ik dit overigens niet.
edit3:
Forum niet toegankelijk
Dit forum is niet toegankelijk voor jou. Dit omdat je niet de juiste rechten hebt om dit onderdeel van het forum te bekijken.
Dat is de exacte foutmelding waar wij programmeurs altijd zo veel waarde aan hechten. (Ook al is dit een door de autheur gemaakte error en geen PHP error :-p)