Ik had een logo met een ietwat "ongebruikelijke" tekst.

Nu is de tekst van mij logo veranderd. Ik heb dit NIET zelf gedaan! Wie heeft dit gedaan?

Ik vind het geen enkel probleem, sterker nog, ik had het zelf aangepast als iemand me gewoon gezegd had dat het anders moest.
maar het is toch stom dat als er een klein scheldwoordje op staat zoals

scriptkiddie

scheldwoord voor als je hacker bent ik niet weet gewoon toevallig dan is dat toch niet zo erg wie kent er nou geen scheldwoorden?

GR. mebus!

edit:
maar me moeten ook geen mensen gaan beschuldigen van wie het zou kunnen hebben gedaan:))

edit2:
zelf vind ik wel dat de schuldige zich even bekent maakt en waarom ie het heeft gedaan:)
Jemig wat een gezeik. Het was gewoon een niet al te vriendelijke tekst, en Bas wil zijn website netjes houden, wat zijn grootste recht is en waar ik het helemaal mee eens ben. Wel had hij even een PM kunnen sturen waarom hij hem verandert heeft.
topic zal nog wel worden nagelezen naar de andere administrators
ja okeey mischien kennen dan zo een beetje alle nederlanders dan wel scheldwoorden maar ze horen niet deze site te verpesten!

Srry!

GR. mebus!
He Gijs,

That was me! I'm sorry.. Ik dacht dat ik je daar een PM over had gestuurd :) Of ik zei het in een ander topic tegen je.. nja kweet het niet meer..

Maar fucking was niet zo vriendelijk en ik verveelde me.. Sorry!
@Bas: Nu nog even je eigen post cencureren en alles is weer rustig op het forum. :-)
Je hebt het logo niet via een url?

Zal wel niet, mwah dan weet ik het ook niet?

Een hacker.... :)

Reageren