hoe kan ik een inlog screen maken in php en wil ook de database gebruiken maar ik snap daar niks van kan iemand mij aub helpen
lol i snap er egt niks van:S
Waarvan niet?
Leg eens uit..

We weten nu wat je wilt, en het zit ook in het script van Arjan...
Maar leg dan uit wat er niet goed gaat, welke fouten je krijgt, of weet ik het wat. Wees duidelijk...
Kut IE, maargoed... als het goed is zou het nu wel moeten werken. Wie gebruikt er dan ook IE tegenwoordig... Als ik geen rekening hoefte te houden met dat kutsysteem had ik in 1 /10e van de tijd die website kunnen maken met de helft minder code.
ik :) dus doe het voor mij ;)
nou ik ben een klein begin gemaakt met php dus wou een login maken een hele simple
wat heb je al fred? bouwen we daarop verder
uh nou oke zal laten zien ik ben nu op het werk dus ik heb zo pause ik kom na half 1 terug oke dan stuur ik het script wel
stuur maar niets , zet relevante stukken hierneer , dus niet 2000 regels code
/me vermoed dat hij ook geen 2000 regels code heeft...
Ik heb ook gekeken naar dat loginscript. Ben ook niet de beste met php, maar ik vraag me af waar ik die code moet neerzetten. Wat ik bedoel is dat ik een admin pagina heb voor mij site wat bestaat uit 3pagina's. En er komen er nog meer bij. Maar wilde dus dat login script erop zetten, maar dan krijg ik eerst het formulier om in te loggen maar het formulier voor de admin staat er vrolijk onder. Ik wil eerst inloggen en dan dat ik bij die pagina's terecht kom

Reageren