Hallo,
wie heeft mijn script weggehaald..?
Ik had een script gepost met hoe een multiple column keuzelijst te maken, deze is dus weg.. :(
Toen ter tijd ik hulp vroeg hierover, wou iedereen nog weten, mits ik het voor elkaar kreeg, hóé ik het voor elkaar gekregen zou hebben... :)
Erik schreef op 12.04.2006 12:14
ik kan me niet eens herrinneren dat er zo'n script is geweest
Hij is er wel degelijk geweest, maar zal verwijderd zijn omdat het voornamelijk HTML betrof?
Laatst is ook een javascript script verwijderd omdat het alleen JS bevatte en geen PHP.
Ja, het script was reuze handig! Dat was toch net zoals autotrader e.d. toch?

Ik heb het dan gelukkig snel genoeg van de site gehaald! Bij mij zit ie nu mooi in een script verwerkt!
Dit had ik ook, met een nummering systeem. Ook geen idee wie het was. Dat is alweer een tijdje terug btw
Ik bespeur hier een onjuist beleid met betrekking tot het verwijderen van scripts ;) ^^
Maarja, ik heb het idee dat je scripts moet plaatsen voor het PHP script, en niet voor de enorme lap html en de geweldige layout die erbij zit, die je er vervolgens weer uit moet filteren voordat je het script kan gebruiken.
Scripts die verwijderd gaan worden, worden eerst besproken in een admin-mod forum, en dat is enkel gebeurd met het Refresherscript voor zover ik zie.

Laten we vooralsnog even niet uitgaan van slecht beleid maar iets anders zoals een technische of menselijke fout of ingreep.
Misschien een rating op scripts maken, zodat niet alleen de admins beslissen of iets waardevol is of niet?
Laatst is ook een javascript script verwijderd omdat het alleen JS bevatte en geen PHP.

Dat heb ik toendertijd gedaan en heb hier ook een PM over gestuurd naar de eigenaar..
Klopt, dat hadden we besproken, dus niet Bas de schuld gaan geven :-)

Reageren