Hallo,
wie heeft mijn script weggehaald..?
Ik had een script gepost met hoe een multiple column keuzelijst te maken, deze is dus weg.. :(
Toen ter tijd ik hulp vroeg hierover, wou iedereen nog weten, mits ik het voor elkaar kreeg, hóé ik het voor elkaar gekregen zou hebben... :)
Flipze, die naam combo ding komt me wel bekend voor.. Wil je hem opnieuw posten?? Ik heb geen idee wie die verwijderd heeft, misschien ikzelf wel maar dat ik het me niet meer herinner.. Ik stuur ook altijd een PM als ik iets verwijder dus mocht je die niet hebben gehad van mij dan ben ik het niet geweest..
Dat heb ik toendertijd gedaan en heb hier ook een PM over gestuurd naar de eigenaar..
Klopt, dat hadden we besproken, dus niet Bas de schuld gaan geven :-)
Dat doe ik ook niet, het was alleen om aan te geven dat ik vermoedde dat dat de reden zou kunnen zijn van eventuele verwijdering van het script van de TS.
Die had immers (voor zover ik mij herinner) ook voornamelijk HTML in zijn script en weinig PHP en ik meen dat het toch voornamelijk om de PHP-kant dient te draaien wanneer je een script plaatst. :)
edit:
Misschien een rating op scripts maken, zodat niet alleen de admins beslissen of iets waardevol is of niet?
Hier ben ik het overigens zeker mee eens! Wellicht een 50-50 benadering?
Dat doe ik ook niet, het was alleen om aan te geven dat ik vermoedde dat dat de reden zou kunnen zijn van eventuele verwijdering van het script van de TS.
Maarja, dan krijg je weer dat concurrentie strijd gedoe. Mensen die al hun vriendjes en vriendinnetjes smssen, emailen, bellen of doodgooien om op hun script te stemmen.
Ik denk dat het handiger is dat:
Voor een script waarbij de mods en ads zich niet in de functionaliteit kunnen plaatsen een motievatie lijstje moet worden gemaakt waarom dit script wel moet blijven staan. Als het geen waardevolle functies aan het licht brengt, wordt dit script verbannen naar het rijk der fabeltjes.