Zoiezo zou ik een mogelijkheid creeëren om naar een html website te kunnen als bezoeker. Ik heb een hekel aan flash website. User interface van 90% van de flash websites zuigt.
Full website in Flash is niet erg handig, en minder gebruiksvriendelijk. Als je degelijk wat animaties maakt, is je site direct een paar 100 kB groot => laadtijd.
Een HTML site met een paar kleine animaties is wél mooi, de movies kunnen rustig inladen, terwijl de eigenlijke content direct zichtbaar is, en goed geindexeerd kan worden.
nou doe maar dan :P
Nee dat is waar, je hebt geen mogelijkheid met links.
Daar ben ik mee eens, dat is een minpunt.
;) maar toch zou ik graag die andere nadelen willen horen, want dat is alleen maar handig om te weten.
Ehm, iemand een oplossing voor dat probleem met bookmarken?
En html/php alternatief.. wat is het alternatief dn? wat moet je dan doen? een extra site eraan plakken |)
nou doe maar dan :P
Nee dat is waar, je hebt geen mogelijkheid met links.
Daar ben ik mee eens, dat is een minpunt.
;) maar toch zou ik graag die andere nadelen willen horen, want dat is alleen maar handig om te weten.
Ehm, iemand een oplossing voor dat probleem met bookmarken?
En html/php alternatief.. wat is het alternatief dn? wat moet je dan doen? een extra site eraan plakken |)
Een oplossing met bookmarken, voor elke pagina een aparte flash file maken. Maar das helemaal niets.
Een html/php alternatief, een site met flash, een site zonder flash. Toch niet moeilijk? Hoewel dit een beetje onnuttig dubbelop is...
Dit is misschien geen flash maar flex, maar het is ook te maken met flash, en het werkt hetzelfde, en het is gebaseerd op flash. Ik vroeg me af of jullie vinden dat deze site ook zuigt op het gebied vn gebruiksvriendelijk/fijn mee te werken.