hoe maakt je een flash sites vindbaar op het internet?
En vooral met google?
Ligt eraan wat voor site het is ;)
Ehm, een webwinkel is dat. Ik vind het wel gebruiksvriendelijk.

Maar de grote vraag is hoe je bij google snel te vinden bent. Sleutel woorden in meta tags? :S
Of moet je gewoon zorgen dat je vaak gevonden word met google. Dus doordat mensen op je site komen door verschillende sleutelwoorden in te voeren in de zoekmachine?
bookmarken in flash moet wel kunnen probeer is via google er is iemand die daar heel goed in schijnt te zijn.

maar dat stond in een boek dat ik ooit van de bieb heb geleent.... sorry
Als je bekend wil worden moet je, op 1 of andere manier veel websites naar jouw site laten linken.
En reclame dat mensen het elkaar gaan vertellen.
@Eris: Het bookmarken van een html-pagina met AJAX kent hetzelfde probleem als een Flash-site. De inhoud van de pagina kun je niet herkennen aan de url. En wanneer de inhoud dynamisch is, dan valt dat dus niet te bookmarken... Kan lastig/vervelend zijn.
Kan er geen variabele in de link worden meegegeven die het swf bestand kan ontvangen?
Kan je niet een aantal dingen opnemen in title en in comments etc.?

En ja, een random string kan je ook niet bookmarken, maar als je gewoon de site te vinden weet, wordt die persoon alleen maar meer gedreven jou website te doorzoeken naar het gewenste resultaat :D
:P ja of ze geven het sneller op.
Ik zoek het nog wel ff uit.
Maar ik ga weer ff ontoppic :P
hoe vind google je flash sites? ook met meta tags? of alleen door het aantal links die naar je website leiden?

Reageren