Nu in een keer iemand anders, net maakte je het nog alleen ;)
Stijn Dumoulin schreef op 26.04.2006 16:11
kweejtnie ik ken da spel nie is project van iem anders ik help alleen maar...
Maakt niet uit wie, het is gejat, en zoiezo, zijn ze hier zo blij met van die spelletjes ;)
Wat is nu het probleem, laat een stuk code zien waar het fout gaat.. dan kunnen we je misschien nog helpen :)
Oke je hebt dus niets...
Ik wil je er op wijzen dat wij van phphulp.nl geen complete scripts voor je gaan maken...
Maar de basis zit hem in een random generatord die een random getal kiest...
[edit]Wens je nog veel succes er mee. Met de achter liggende wiskunde... [/edit]
ik weet gewoon niet hoe ik nou kan laten doen dat je soms wel een auto kunt spelen en soms niet, bepaald door het lvl dat je bent. Als je bv lvl 1 bent gaat dat niet goed en als je lvl 30 bent zal het al sneller gaan... maar hoe laat ik dit door de computer kiezen ??
Okay.. je kunt niet PHPén, het is NIET jou website en ook NIET jou systeem? Waarom haal je dan de support niet bij waar dat systeem vandaan komt, of waarom vraagt de eigenaar het niet hier?
Maareh... met mt_rand kan je prima random getallen trekken.
kijk, er is 1 persoon die begonnen is met het maken van het spel, hij heeft uitgevonden, en toen kwam er iem. bij, toen kwam ik erbij en ondertussen nog 2 bijgekomen... dus @arjan: het is NIET mijn website en het is NIET mijn systeem...