Oke, ik ben als koninginnenach vierder (jaja, vanavond mogen we al los) erg benieuwd wie er wat gaat doen.

Spaar je je energie om morgen actief al je rotzooi van je kamer te verkopen, ga je morgen lekker stappen in A'dam of ga je vanavond al los?

Ik ga zelf in Utrecht stappen. Het zal wel weer lekker laat worden! Verwacht dus niet te veel van me dit weekend ;)

Groet! Cris
Werken! Jeej! :) Moet om 13.00 uur beginnen en als ik klaar ben is alles voorbij in dit k*tdorp. Dan gaan we maar naar Rotterdam. :)

Elwin
Arme jongen die Elwin :+
Dat krijg je ervan als je niet 1337 bent :+
Terence schreef op 28.04.2006 13:50
haha nou ik ga morgenochtend lekker naar turkije vakantie vieren:P maar eerst ff vier uur helpdesk volgen nu:(

Heeft dat met je opa & oma te maken??
niks :-p

edit:

Ja, maandag jairg zijn ^_^
Gisteravond de stad in geweest en zal zo ook maar even kijken wat hier te doen valt :)

Nacht voor keuninginnedag vind ik altijd zo leuk.. Allemaal vuurtjes, muziek en gezellige mensen die hun plaats bezet houden :)..
Ik dacht op de rommelmarkt viool te kunnen spelen, maar nee... Met dat stomme weer lukt dat natuurlijk niet... :( Toen hebben mijn tweelingzusje en ik maar een skatebord gekocht (op de rommelmarkt) de wieletjes eronderuit gehaald en er een doek omheen gewikkeld. En dan is het op de trampoline springen geblazen. ;)
leuk idee lotte!

ik dnek dat ik de hele dag binnen blijf het is hier trouwens wel mooi weer:)

GR. mebus!

edit:

der zijn hier in den helder wel aardig wat dingen te doen maar keb geen zin om te fietsen....
mebus schreef op 29.04.2006 12:17

edit:

der zijn hier in den helder wel aardig wat dingen te doen maar keb geen zin om te fietsen....

Luiwammes. ;)
hihi dankje:p

ik ga zo ff lkkr broodje ei maken hihi

en ben jij dan zo sportief lotte??:p

GR. mebus!

Reageren