Oke, ik ben als koninginnenach vierder (jaja, vanavond mogen we al los) erg benieuwd wie er wat gaat doen.

Spaar je je energie om morgen actief al je rotzooi van je kamer te verkopen, ga je morgen lekker stappen in A'dam of ga je vanavond al los?

Ik ga zelf in Utrecht stappen. Het zal wel weer lekker laat worden! Verwacht dus niet te veel van me dit weekend ;)

Groet! Cris
mebus schreef op 29.04.2006 12:24
hihi dankje:p

ik ga zo ff lkkr broodje ei maken hihi

en ben jij dan zo sportief lotte??:p

GR. mebus!

Ik wel hoor. :D Ik doe zóveel. Ik zit op turnen, voetbal vaak, spring elke dag wel eens op de tramp (als het mooi weer is) en als het dat niet is dan zit ik binnen op de hometrainer om wat te doen te hebben. Ik klim in bomen, en fiets als ik naar school moet 's ochtens heen, tussen de middag naar huis en weer terug naar school, en dan om 3 uur weer naar huis. Ik zit op musical, dus lekker dansen. En dan heb je nog dat ik altijd wel weer iets verzin om te doen... Vandaar dat ik zo'n druk leventje heb...
Wij hebben zonnnnnnnnnnnnnn :D:D!!
ehmmmm

okeey voetbal vind ik niks aan?

omdat je alleen maar naar zo een dom balletje kijkt

fietsen vind ik daarintegen wel leuk:)

aan ome joopstour meegedaan 3 jaar geleden ofzo...:p

en 5|7 deel van de week verveel ik me...:p

GR. mebus!
@ sanne: Eindelijk... WIJ OOK :D
@ Mebus: Ik verveel me niet zo vaak. En voetballen... Ik kan het voor geen meter maar toch is het best leuk om te doen. (soms)
Sanne schreef op 29.04.2006 12:30
Wij hebben zonnnnnnnnnnnnnn :D:D!!

toch nog wel:p

in me kamer is het snikheet omdat dat rolding gewoon een verwarmingelement is als de zon derop schijnt:p

en hier is het ook lkkr zonnig hoor warm is het niet echt:)

soms ff een klein buitje but who care's?

GR. mebus!

edit:

ik ga ff lkkr broodje ei maken met ham en kaas:p
ik ben in a-dam geweest met koningendag.

een dag dervoor was er de mac expo :)
scheen heel mooi geweest te zijn
Ehmz :S Ik ben vrijdag ziek geweest en zaterdag ochtend ff op de jaarmarkt, en smiddags naar mijn neefje in het ziekenhuis en 'savonds gecomputerd en naar bed... De saaiste koninnedag in mijn leven :P
ik heb niets gedaan
Vrijdagavond+nacht Leiden
Zaterdagdag+avond Amsterdam
Zaterdagnacht Leiden

Amsterdam is het gewoon helemaal 8)

Reageren