ik heb samen met SAplayer (ook lid van deze site) een spel gemaakt met php. En hij is dan toch eindelijk af. Nou wil ik hem ook graag aan jullie laten zien. De website is www.theschoolcriminals.be
Ik wil jullie ook even vragen om lid te worden en of jullie misschien nog bugs en/of fouten kunnen vinden. Zodat ons spel beter wordt.
En geef alsjeblieft ook een eerlijke mening van het spel/layout enzo. (ik kan tegen kritiek)
Ook wil ik phphulp bedanken omdat het niet mogelijk was om zonder deze jullie hulp op phphulp onze site te maken.
bedankt voor het kijken :p
ik wil ff reageren op je meningen:
afgekeken: kan kloppen, dat zijn bijna alle spellen.
onlinelijst: dat heb je op alle sites, kijk hier eens aan de linker kant ????
activatie mail spam: Daar kan ik niks aan doen, het is een automatisch mailtje dus daar heb ik geen invloed op, en het staat er ook bij: Look also in your spambox.
Layout: Das jou mening, respecteer ik :)
Kan niks doen: Je moet iets verder kijken, want elke locatie heeft zijn eigen acties.
- Plaatjes van 200kb als achtergrond inladen is niet het slimste wat je kan doen. Voor jezelf niet (dataverkeer) maar ook voor de gebruiker niet (als hij een tragere verbinding heeft).
- Persoonlijk zou ik alles omzetten naar css. Wat ik zie aan broncode kan een factor 20 kleiner.
- Welk publiek richt je je op? Engels zo te zien? Laat dan ook iemand een keer kijken naar de engelse teksten.
- Als ik een formulier invul en ik wil een bepaald woord bold maken selecteer ik die, daarna druk ik op 'b' en gebeurd er niet wat ik verwacht.
- Als je toch tabellen/formulieren gebruikt... gooi er wat ruimte tussen. Nu zit alles zo op elkaar gepropt.
- You attacked Kenobot with a gifpoeder. You payed $1700,-!
Verder kan ik mijn weg er niet goed in vinden... wat ik kan doen enzo... verschillende functies. Nu allemaal een beetje verstopt.
Wel een leuk idee verder, alhoewel je het wel wat verder moet uitbouwen. Sommige dingen zouden wat beter kunnen, zoals het selecteren van een lijst ipv zelf een naam moeten invullen (bij attack someone) en dan alleen de personen bij wie het op dat moment ook mogelijk is. Maar nogmaals: leuk bedacht :)