ik heb samen met SAplayer (ook lid van deze site) een spel gemaakt met php. En hij is dan toch eindelijk af. Nou wil ik hem ook graag aan jullie laten zien. De website is www.theschoolcriminals.be
Ik wil jullie ook even vragen om lid te worden en of jullie misschien nog bugs en/of fouten kunnen vinden. Zodat ons spel beter wordt.
En geef alsjeblieft ook een eerlijke mening van het spel/layout enzo. (ik kan tegen kritiek)
Ook wil ik phphulp bedanken omdat het niet mogelijk was om zonder deze jullie hulp op phphulp onze site te maken.
@Mitch: bedankt, dat paid is nu op de meeste pagina's gefixed
@Kasper: Die bugs zijn ondertussen ook gefixed, bedankt voor je reactie ;) Dat selecteren uit een lijst zal moeilijk worden, als er veel members online zijn. Wat betreft dat uitbouwen, we zijn van plan dat langzamerhand te doen, dus dat komt nog wel, als het spel uberhaupt een aantal members krijgt.
@de rest: bedankt voor jullie reacties, we gaan proberen de genoemde punten te verbeteren
@kasper
zoals sam al zegt, dat zijn we ook van plan, het is nu nog versie 1.0
Heb je zelf ideeen hoe we het kunnen uitbouwen?
Of heeft iemand anders ideeen?
We stellen dat zeer op prijs
Hard stikke bedankt iedereen die reageerd, we zullen de bugs zo snel mogelijk verhelpen :)
Dat aanvallen moet je gewoon uit de memberlist doen. Zo is de interactie met de andere users groter en heb je niet het idee dat je alles zelf/alleen moet doen. Dus gewoon in de memberlist een attack ofzo, dan geef je de user id mee naar de pagina waar je wapen kan kiezen en dan attacken :) veel beter ;)
Ook het attacken is irritant. Iemand moet online zijn (dat kan je achterhalen ook al is het irri, iemand moet op de juiste locatie zijn: waar zie ik dat?)
?
Onbekende gebruiker
01-05-2006 23:53
Ga niet in op het inhoudelijke deel, daar is al veel overgezegd.
Ik ga even af op het uiterlijk:
- Donker
- Beetje van alles wat
- Te weinig padding en margin
- header hoort niet bij de rest
- Slechte contrasten (grijs op grijs)
- waarom heeft no sms zo'n rare knop en de rest niet?
- Handig dat je op elke pagina meteen ziet wat je locatie, niveau e.d. is.
@Marien
Je hebt gelijk, we zullen op het profiel van de persoon een link maken waar je iemand kan aanvallen.
@Marien
Locatie, die moet je gokken, we willen niet dat het heel erg makkelijk word om iemand te doden. Maar er zijn tot nu toe nog maar 3 locaties dus heel moeilijk is het niet.
@Webmakerij
Dankje Webmakerij, we zullen kijken wat we kunnen veranderen. Bedankt voor je reactie
@PHP Newbie
Dat is gek, het hoort niet te kunnen dat het geld in de min staat? Wat heb je gekocht? Of wat heb je gedaan waarvoor het in de min kwam? Dan kan ik deze fout verbeteren, dankjewel!