ik heb het laatste half jaar gewerkt aan mijn eigen versie van criminals! het is nog niet af maar er zijn al veel meer functies beschikbaar dan de oude criminals!
ik heb wat members nodig en mensen die bugs aan mij doorgeven!
Ik hou niet zo van dit soort spelletjes.. Maar daarom kan ik je site natuurlijk wel even bekijken :-)
1.)
Ik vind de banner afschuwelijk..
Kijk naar de bovenkant..
2 verschillende kleuren.. Nou is dat niet zo'n probleem..
Maar hier komt daardoor de banner erg omhoog.. En het plaatje is niet van zo'n hoge kwaliteit.. En dat is nogal storend..
De balk met de tekst "Dutch War" in de grijze balk in/onder de header is breder dan de rest van de header.. (rechterkant)
De header lijkt onafgewerkt..
2.)
Waarom is de tekst op de banner in het engels en de rest van de site in het nederlands?
3.)
De ruimtes tussen de blokken in het midden is te groot. Het is wel zo'n 3 a 4 cm..
4.)
Voor de footer geldt hetzelfde als voor de header.. Slechte kwaliteit.. Dat is storend..
5.)
Het menu aan de linkerkant heeft wel iets :-)
Ik vind hem leuk.. =D
6.)
Waarom plaats je CSS EN in een apart bestand EN op de pagina zelf?
De dingen die je daar hebt staan kunnen netzo goed in het aparte bestand "pop.css"
Dat maakt je html ook wat overzichtelijker..
ik heb op een jaar tijd zo een spel gemaakt dat veeeeeeel meer opties had dan dat.
met crew raids en al der in heb het nog steeds staat alleen niet meer online wegens server crash