ik heb het laatste half jaar gewerkt aan mijn eigen versie van criminals! het is nog niet af maar er zijn al veel meer functies beschikbaar dan de oude criminals!
ik heb wat members nodig en mensen die bugs aan mij doorgeven!
beetje donker rood en grijs bij elkaar staat niet echt en 't ziet er eerlijk gezegt ook een beetje saai en verlate uit.
voor derest doet het me ook een beetje denke aan criminalz alleen dan een beetje veranderd qua layout.
maar je moet er van houden he, en ik hou niet echt van dat soort wargames, mss wiltm un broertje wel spele :P
Behalve de homepage, de inlogpage en de registreerpage heb ik nog niet 1 pagina gezien die is te bereiken zonder ingelogd te zijn. Daaronder valt ook de help.php pagina waarnaar een link staat in de registreerpagina.
Zomg, zijn criminals nog legaal op het net? En je stupide spelletje werkt even niet want je site is down. Iemand van hier toevallig? Zou ik wel lache vinden.
@TS: ik hoop dat je stinkend jij zal worden met je rot spel, zeker omdat het zo populair is en iedereen wil natuurlijk betalen voor zoiets nutteloos, of niet? En je bent trouwens de enige met zo'n leuk fantastisch spel, dat zal ook wel helpen.