Hallo,
ff topicje tussendoor :)

hoe, waar en met wat gebruik jij PHP?
doe je het voor je werk of gewoon een uit de hand gelopen hobby?
Het is voor mijn website :P:P DUH!!!!

maar ik gebruik het als hobby, die nu uitloopt tot werk (denk ik) Ik wil heel graag Website Programmeur worden (dus websites maken voor mensen die geld bieden) En daar gebruik ik graag php voor.

En dan te bedenken dat ik eerst (1 jaar geleden) nog bijna niets wist van deze site en PHP!

OVERIGENS HEB IK PHP GELEERD VIA DEZE SITE :) En daar maak ik een diep buiging voor! _0_
ik gebruik het voor hobby en sinds februari voor stage! ik heb ook veel te danken aan phphulp!
Werk. En kritiek op mensen en bevolkingsgroepen schrijf ik in classes in plaats van in artikelen. Nee ik ga geen voorbeelden geven.

Soms ook hobby, PHP 5 OOP dingen dan.
Pure Hobbie!
ik denk voor nu nog meer een hobby maar als ik er ook echt in doorgroei dat ik er geld mee wil verdienen:)

en natuurlijk voor me website!

PHP I love You!

GR. mebus!
Voor mij ook een hobby, en voor het grootste deel hier geleerd! Een heel klein beetje uit een boek over PHP 4, maar dat was in het engels, dus dat volgde ik niet allemaal even goed.
Uit de hand gelopen hobby en nu dus gewoon veel en leuk werk....maar in de schaarse vrije tijd hobby ik er ook nog wel mee :)
hobby, maar er zijn wel mensen zo gek dat ze me er voor betalen
ik heb niet alledaagse reden om te PHP'en. Noodgewdongen moet ik zeer veel platliggen (rugcomplicaties). Met een laptop boven mijn bed/bank kan ik me prima vermaken. Webdsign is een aardig tijdverdrijf. Arjan K. maakte me enthousiast over PHP. Wat boeken gekocht en nu maar oefenen. Ben nog echte leek en pure beginner. Dit is trouwens een erg leuk site.

Reageren