Hallo,
ff topicje tussendoor :)

hoe, waar en met wat gebruik jij PHP?
doe je het voor je werk of gewoon een uit de hand gelopen hobby?
het begon als een hobby en nu is het me werk
yup, bij mij is het stage, en ik begin het al steeds leuker te vinden :)
ik studeer nu systeembeheer, maar ik ga denk ik nog wel even door voor webprogrammeur
superdik dat PHP :D
hier ook uit de hand gelopen hobby, geweldig dat programmeer/script gebeuren :P
PHPerik schreef op 03.05.2006 10:05
Werk. En kritiek op mensen en bevolkingsgroepen schrijf ik in classes in plaats van in artikelen. Nee ik ga geen voorbeelden geven.

Misschien dat ik nog wat heb liggen ;);)....
Ik php voor de lol en om de scripts van phperik te ontcijferen en te bekritiseren.
Het erge is dat het nog waar is ook.
Hobby.. meer niet
van goh leuk spul dat programeren (toen nog met delphi) tot hobby tot werk erbij tot core bisnis nu
Voor mij is zowel werk als hobby :-)

Ik ben begonnen met een non-profit site voor de Heather Nova fans in de VS (http://www.heathernova.us).

Na een aantal uitstapjes met opensource software (Angeline CMS) ben ik me 3 maanden geleden gaan verdiepen in PHP, mede omdat ik nu een stagiair heb lopen in mijn bedrijf die de opleiding 'applicatie programmeur' volgt.

Ik vind het leuk om met PHP te werken, het doet me een klein beetje denken aan de tijd dat ik met GW Basic programmeerde (in de jaren tachtig van de vorige eeuw). Klinkt lang geleden he? Ik ben dan ook inmiddels 38 ;-)

Ik vind phphulp een zeer goede site, hoewel ik me af en toe wel een 'oma' voel ten opzichte van de meeste hier op de site :-)
Van m'n hobby m'n werk gemaakt.

Werk is overigens geen hobby maar een noodzakelijk kwaad... ;-)

Reageren