Door heel hard werken en de hulp van PHP-hulp, heb ik de cursus PHP professional edition van de fa Eduvision.
met goed gevolg doorlopen.

Aan degenen die mij hebben geholpen hardstikke bedankt.
gefeliciteerd :)
Mooi. Gefeliciteerd.
Dank jullie wel,

Ik moet zeggen dat ik wel even genoeg van php had nadat ik de eindopdracht had ingeleverd.
Met mijn 50 jaar moest ik er heel veel tijd in steken, en dat voelde ik toch wel hoor.

Maar ja nu kan ik i.i.g. weer een beetje relaxen en op een meer ontspannen manier verder met php.
De druk is van de ketel en dat scheelt een stuk.
Gefeliciteerd!
Nu stop je er zeker met PHP-en omdat je er weer genoeg van hebt gehad :p
Nee zeker niet maar ik moest weer nieuwe energie opdoen.
Het zou zonde zijn als je een aardige basis hebt, om daar niks meer mee te doen.

Maaaar er zijn ook nog andere dingen in het leven dan PHP en daar was de laatste 9 maanden geen tijd voor en nu wel.
Goed werk, nu moet ik nog zien te slagen ^^
Geen punt, als je er niet uit komt vraag je ghet gewoon even hier.

Zelfde opleiding?
Heeft het nog voordelen om zo'n dipoma te behalen? Als je een rijbewijs haalt mag je autorijden...
Arjan Kapteijn schreef op 13.05.2006 16:41
Heeft het nog voordelen om zo'n dipoma te behalen? Als je een rijbewijs haalt mag je autorijden...

En als je je zwemdiploma haalt, mag je zwemmen....?
@SanThe: In veel zwembaden mag je pas zonder begeleiding zwemmen als je een diploma hebt... Het is alleen een beetje lastig te controleren :P

@Arjan: Je kan aan bedrijven/mensen voor wie je wilt werken laten zien dat je goed bent in PHP.

Reageren