Dan heb ik dus heel wat geld uitgespaard, ik heb namelijk nooit zo'n opleiding moeten ondergaan :P. Ik moest een site voor een kerk maken en daar moest ik ongeveer precies hetzelfde bij doen. Alleen waren artikelen dan lessen voor catechisatie :)
Ik heb het helemaal zonder opleiding gedaan :P
Helaas zijn zijn we niet allemaal zo begenadigd dat we het zonder lessen af kunnen.
Gelukkig maar anders kon iedereen wat jij kan en dan ben je ook niet meer byzonder.
Eerst moet je op 16e een zwaar beroep kiezen. Dan moet je zo'n 30 jaar heel hard werken, totdat je zoveel pijn in je sodemieter krijg dat je niet meer dat zware werk kan doen, dan kom je in een uitkering.
Vervolgens moet je net in de periode zitten dat de overheid reïntegratie ondersteunt met geld. Daarna moet je een casemanager hebben die in je gelooft.
Dan mag je eerst bij een soort van openbare werkplaats laten zien dat je zoveel goede wil toont om te rechtvaardigen dat er geld aan je wordt uitgegeven. Als je ze dan kan overtuigen dat PHP een goede opleiding voor je is waardoor je makkelijker aan het werk komt.
Je kan natuurlijk ook betalen.
Of bij je baas vragen of hij een php-er wil en jou de cursus geeft.
Of als je ontslagen word zijn er ook wel eens mogelijkheden.