wie van de phphulpers viert er allemaal moederdag? Ik in ieder geval wel. Kheb ervoor gezorgd dat er vandaag een kaartje voor haar in de bus lag, een ontbijt op bed voor haar gemaakt en ik heb een mooie tegel versiert en met een gedichtje op een plaat geplakt als cadeau. :P
Moederdag begint met: oudje dat tegen de electriciteitskast aan rijd en een hele wijk platlegt :/
Daarna: Meerdere dingen kapot zoals router (we hebben nog een 2e (A)) door dat ze het gingen "repareren" niet dus :!
En nu kunnen we pas vanmiddag weer verder :!
?
Onbekende gebruiker
14-05-2006 10:46
Ze wou geen ontbijt. Waarom weet ik ook niet. Het enige wat ze wouw was een polsenteller.
Het doet precies wat het zegt polsen tellen. Ik (en jij waarschijnlijk ook) hebben 2 polsen.
Serieus nu: Het is een zandloper die geijkt is op een halve minuut.
Eehm, mijn mams gaat morgen voor het eerst vliegen naar griekenland. Ik heb vrij vaak gevlogen (van boeings tot cessna's) maar mijn mams is er niet helemaal gerust op.
Om haar gerust te stellen heb ik een stapel vrouwenbladen gehaald voor in het vliegtuig & een cd van haar favoriete zanger, zo'n bekende italiaanse zanger.
Eehm, mijn mams gaat morgen voor het eerst vliegen naar griekenland. Ik heb vrij vaak gevlogen (van boeings tot cessna's) maar mijn mams is er niet helemaal gerust op.
Om haar gerust te stellen heb ik een stapel vrouwenbladen gehaald voor in het vliegtuig & een cd van haar favoriete zanger, zo'n bekende italiaanse zanger.
Opera? Pavarotti, Andreas Bourcelli die zijn volgensmij italiaan en zeker wel bekend ^^, ik weet alleen niet hoe je die namen schrijft :S:P