wie van de phphulpers viert er allemaal moederdag? Ik in ieder geval wel. Kheb ervoor gezorgd dat er vandaag een kaartje voor haar in de bus lag, een ontbijt op bed voor haar gemaakt en ik heb een mooie tegel versiert en met een gedichtje op een plaat geplakt als cadeau. :P
Crispijn schreef op 14.05.2006 12:13
Ik wist dat ik iets vergeten was.... ;)

Ohohohoo! Schiet op! Vlug naar je moeder. Voordat het te laat is ;)
wij vieren ook moederdag.. Alleen mijn oom was gisteren 50 dus familie uit duitsland was hier dus geen moederdag... Maar we vieren het over 2 weken :)

Kga een taart bakken in hart vorm :) (lief hè? :p)
Mijn moeder is twee jaar geleden overleden, maar ik brand een kaarsje bij haar foto en er ligt een roos bij.
ik had ruzie voor moederdag :D:P
en toen lekker gelunched net klaar....
Hmm.. ik had 1 of andere lamp gekocht met een oplaadbare batterij en als de zon op de lamp schijnt word de batterij opgelaade.. toen liep ik door de stad en kreeg ik een bloemetje van een paar mensen die dat weg gaven.. ik moest nog een enorm eind fietsen om thuis te komen dus dat bloemetje kon ik niet mee nemen, dus ik gaf hem aan zo iemand die een muziek instrument speeld voor geld bij een supermarkt of zo.. die was er heel gelukkig mee :)
Mijn moeder vindt het onzin, gelukkig. Zo'n bullshit. Als klein kind is het leuk.. op de basisschool maak je dan dingen voor je moeder, of vader wanneer vaderdag. En daarnaast ben ik dit weekend niet bij mijn moeder :P. Voor mij is het tegenwoordig elke dag moederdag ;).

Reageren