Ik ben bezig de voetbalsite voor ons team te vernieuwen, en heb daarvoor de volgende layout gemaakt.
Zie http://www.robertdeiman.net/nieuw/
In IE werkt het helemaal zoals ik wil, de hoogte en breedte zijn in %, en hij vult het scherm zoals bedoeld. In FF echter, pakt die alleen de % in de breedte van de pagina. In de hoogte weigert die de % over te nemen, heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb net even geprobeerd, en ik heb nu ook de hele pagina weer gevalideerd. Hij is nu zowel valide XHTML als CSS, dat was net nog niet het geval. Het werkt nog steeds in IE, maar nog steeds niet in FF.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Hoezo gebruik je hier geen inline frame voor?
Aan de linkerkant komen 2 divs, 1 voor logo en 1 voor het menu, aan de rechterkant komen er 4, 1 voor logo, 1 voor laatste nieuws, 1 voor komende wedstrijden en 1 voor uitslagen van de laatste ronde.
In het midden (wat nu wit is) komt een I-frame.

Het moet zo ook kunnen, ik wil de problemen/ moeilijkheden niet uit de weg gaan.

EDIT:
Heel misschien gebruik ik niet eens een I-frame, al worden die door google volgens mij wel goed gevonden en verwerkt.
Frames wil ik verder niet meer gebruiken, die worden door google niet goed verwerkt, en een pagina opslaan in de favorieten wil ook niet. Het moet dus ook zonder frames kunnen.
"In FF echter, pakt die alleen de % in de breedte van de pagina. In de hoogte weigert die de % over te nemen, heeft iemand hier een oplossing voor?"

min-height max-height gebruiken
@Kalle

Heb ik al geprobeerd, in Firefox blijft die het verkeerd weergeven. Ik wil hem gewoon op 100% van de hoogte hebben, een zogenaamde liquid layout, in IE gaat het wel goed. Waarom pakt FireFox het niet?
Die min en max height in % werkt niet en in px wil ik niet, omdat ik de resolutie niet ken waarmee anderen werken. Ik probeer zelf een liquid layout te maken, met de indeling zoals die nu is.
Gaat ook niet werken, aangezien het dan niet resolutie compatible is.

Maar ik zou het anders aanpakken als ik jouw was...
Gewoon witte achtergrond.
En dan gewoon links en rechts een div met vaste breedte. Dan wordt het middenvlak automatische even breed als de rest van de pagina. Een blauw vlak erboven, en je hebt het gewenste effect.

Edit:
Ik kom er net achter dat mijn oplossing totaal niet klopt. Dan kom je op hetzelfde probleem uit.
Maar gelukkig heb je het al opgelost :)
Dit is de oplossing. height:100%; werkt niet in FF

html, body { height: 100%; }
Helaas werkt die oplossing van jou ook niet.. met
html, body { height: 100%; }

Ik weet niet wat ik ermee doen moet, het moet toch kunnen zoals ik wil... ik geef ook niet op voordat het is gelukt, maar ik heb nog geen idee hoe :S
Het werkt wel....

Voorbeeldje:

html,body, #test {
	height: 100%;
        margin: 0;
        padding: 0;
}

#test {
	width: 250px;
        background-color: #FF88FF; /*geen idee wat voor kleur /* 
}

HTML: