Ik ben bezig de voetbalsite voor ons team te vernieuwen, en heb daarvoor de volgende layout gemaakt.
Zie http://www.robertdeiman.net/nieuw/
In IE werkt het helemaal zoals ik wil, de hoogte en breedte zijn in %, en hij vult het scherm zoals bedoeld. In FF echter, pakt die alleen de % in de breedte van de pagina. In de hoogte weigert die de % over te nemen, heeft iemand hier een oplossing voor?
Het is altijd een gekloot met FF en IE , daar heb ik dus ook last van, je moet gewoon vanalles proberen tot er op een gegeven moment in beide een redelijk resultaat wordt gegeven...
Sorry, ik had een deeltje gemist. De omringende Div (pagina) was ik vergeten hoogte 100% te geven. Nu werkt het wel.
Zo heb ik toch een liquid layout voor elkaar gekregen. Er was ook iets met leestekens die meegroeien, nog even weer opzoeken hoe dat zat. Ik ga er echt een liquid layout van maken, in zijn geheel.
Zo, nog steeds bezig, de layout begint ergens op te lijken, maar nu wil ik met afbeeldingen op de achtergrond doen "alsof" er afgeronde hoeken zijn. In IE pakt die het wel en zet die de afbeeldingen gewoon neer, maar in FF zie ik ze niet, terwijl ze er wel zouden moeten zijn. Iemand een oplossing? Dit is de .css van het bestand:
.centermain {
background-color: transparent;
height:85%;
width:100%;
color:#003366;
border-color:#000000;
border-style:none;
overflow:auto;
background-attachment: fixed;
background-image: url('rechtsboven.gif');
background-repeat: no-repeat;
background-position: top right;