Hallo, ikke ben helemaal klaar met al die gratis hosts. Ik wil nu op zoek naar een goede betaalde host. Zijn er wat wat van die vergelijkingssites voor betaalde hosts? Of wat zou jij mijn aanraden?
ik vind (na een tijdje alles vergeleken te hebben) het best wel moeilijk kiezen. Alles is hetzelfde. Alleen de prijs verschilt en een paar kleine dinkies. Als ik naar de (goedkopere) bekijk zie ik dat er veel negatieve reacties zijn, maar die zijn er voor elk.
Daarom wat heb ik echt nodig.

Opzet: kleine eigen website, met een paar andere website's van familie/vrienden (voor oa foto's)

Mijn gedachten zijn:
Opslag: 100 mb [lijkt me zat. Ik wil er rekening houden dat er +- 500 foto's opstaan. en een foto van 200 kb is een redelijke foto lijkt mijn]
Dataverkeer: ik heb geen idee hoeveel ik daarvan nodig heb. Als ik het extreem neem en dat er 20 mensen mijn hele site bekijken (=1000 mb) dat ik daar boven moet zitten. dus 2 tot 5 Gb nemen.
Php: Php4+5 lijkt mijn handig.
MySQL: +- 5 verschillende databases, zodat je per
'website' een eigen database hebt.
Mail/POP3: 5 of meer verschillende adressen voor email, maar dat regel je toch met de .nl of niet?

Prijs: +- 5 euro in de maand (zonder start) voor de hosting. Dus niet de goedkoopste maar ook niet de duurste

noot1: heelveel mensen leveren subdomeinen, maar dit is als ik zoek naar hosting. Maar daar heb je weinig aan lijkt mij. Ik wil vanuit een .nl werken en die subdomeinen heb ik nodig en niet die van de host (ik snap dus niet echt wat ze ermee bedoelen)

Noot2: Ik wil ook nog een .nl, regelen de meeste host voor jou de .nl of moet je er zelf achteraan. (ook als je er een wilt 'overkopen'?

Wat zou ik nogmeer echt nodig hebben/handig lijken? Graag jullie advies

edit1: prijs toegevoegd
Geloof me ik beheer verschillende websites (en drukker bezochte websites) maar aan je dataverkeer limiet kom je niet zo snel.

Je .nl registreer je via je hoster (sommige bieden ook alleen regitratie van .nl aan). Je moet wel even opletten dat het domein op jouw naam (Registrant) komt.

Afhankelijk van je hoster kan je geen tot onbeperkte aantal subdomeinen (subdomein.mijndomein.nl) aanmaken.

Sommige hosters (zoals SoHosted) bieden ook een gratis subdomein naam aan. Dit wordt dan jouwnaam.sohosted.com

Als ik het zo lees moet je geen website met een 100% on-line garantie.

Ik raad je SoHosted aan.
Hoeveel zouden de websites die 100% uptime garanderen kosten (met mijn dingen)?
Zim, Als je het wilt kan ik een "demo" voor Directadmin geven. (Op mijn oude server). Zo dat je kan zien hoe het werkt... Eventueel onder een subdomein

Er zijn andere "programma's" beschikbaar.

100% gegandeerd kan men nooit geven.. Dat weet ik uit ervaring.. en aangezien er altijd invloeden zijn waar de hoster geen invloed op heeft.
- Netwerk
- Defect hardware
- Overbelaste server door klanten enz...
www.sollie.nl . Betrouwbaar, snel, gewoon goed. Plus ik werk dr dus als er iets moet gebeuren weet je dat het goed zit ^_^ . En je zal niet de 1e zijn opt forum hier met een site of wat bij sollie.comm

Reageren