Wie heeft em geinstalleerd en wat zijn de ervaringen ??
Ik heb hem op het moment wel geinstalleerd en hij bevalt eigenlijk best heel goed... als je windows xp security center niets vind... dan raad ik vista af want het barst van de centers in vista...
Security Center
Network Center
Welcome Center
etc...
Voor de rest is het grafische Aurora schilletje wel heel erg mooi gemaakt! Alles fade in en uit en tis een groot wazig gebeuren met waar alles staat..
Veel programma's draaien wel op vista.. Zelfs een paar games draaien.. Tomb Raider : Legend! . Q3A
Nero 7 Premium wil ook wel prima cd's branden.. behalve audio.. maar dat doe ik danmaar met windows media player 11.. ;)
Internet explorer 7 is een beetje firefox wannabe geworden ivm. met zijn tabbladen etc etc..
Voor de rest draait het bittorrent programma Utorrent prima :) en programma's zoals Alcohol 120% en Daemon Tools weer net niet! PowerISO kan ik wel gebruiken!:)
Qua stabiliteit vind ik hem wel heel erg goed! Heb nog geen enkele vastloper gehad! Hibernation Mode werkt niet.. dan crasht mijn pc wel...
Verder was het erg makkelijk om drivers te vinden voor mijn hardware... Nvidia heeft drivers (ati ook) Sound Blaster Live! Heb ik ook Vista drivers van kunnen vinden... dus da's wel chill!!:)
Winamp draait ook gewoon normaal... Msn MEssenger 7.5 ook :) maar de 8.0 Beta ziet er veel beter uit in Windows Vista...
Verder kan je de kleuren van je startbalk helemaal aanpassen naar hoe jij het wilt... :) D'r zitten bruut betere screensavers bij in en je foto album laten zien in een slideshow kan ook op een heleboel manieren..
In principe functies teveel en ik heb ze nog lang niet allemaal getest!
één ding weet ik wel Ik stap over opvista als de hele versie uit is want hij valt me niets tegen!
Mijn pc specs zijn :
Amd Athlon 3000+
1 Gb Intern
610 Gb hdd
Geforce FX5900XT 128 MB
Ut booten duurt wel wat langer dan XP maar eenmaal uitgeladen is Windows Vista een prima opvolger Dunkt mij!:)
Mieters besturingssysteem!! :)
364 views