Deze werkt!
Ik heb ze allebei op 90% gezet anders moet je scrollen om de footer te kunnen zien.
Bedankt.
?
Onbekende gebruiker
23-05-2006 23:20
Wat me nu nog opvalt is dat in FF de tabel in het midden naar rechts gaat staan. Dit staat goed in de code met een align="center". In IE staat hij wel netjes in het midden. Nog een oplossing hiervoor?
Een footer die onderaan kleeft kun je op mijn homepage zien. De CSS kun je gewoon kopieren.
Getest en werkt in IE, FF, Opera en Safari.
?
Onbekende gebruiker
24-05-2006 08:31
@Jan
Ik heb jou css cursussen hier gevolgd en zojuist je css doorgenomen op je pagina. Het lukt mij niet!
De footer zit nu bij het scrollen midden in de pagina en de inhoud zie je erdoor heer komen. Ik heb hem weer even op static gezet anders ziet dat er zo vreemd uit. Moet nu namelijk weg.
Ik heb met de footer al vanalles geprobeerd maar hij kruipt steeds omhoog als je bv in het menu op banners klikt omdat daar maar heel weinig op die pagina staat. En een stuk verdwijnt rechts uit beeld.
Ik heb de cursus van Jan gevolgd en ook op zijn pagina gekeken maar bij mij werkt het gewoon niet. Ik snap het niet meer.
Ik denk dat je probleem is dat je de inhoud div op 100% hebt staan. Alles wat in totaal (dus de TOTALE height) meer is dan die 100% valt buiten de pagina..