We are looking for a motivated programmer with excellent communication skills to build a web application. The project will include a public website with e-commerce capability as well as a secure back-end application.
This application will integrate closely with PayPal's payment solution, thus it will be essential for the candidate to learn the PayPal API.
Candidate must read and speak english very well. The project is specified in english and the principals are native english speaker as well.
The project will start almost immediately and is expected to continue for 2 months.
Dienstverband: Freelance
Contractduur: 2 months
Locatie van werkzaamheden: Rio de Janeiro, Brazil
Vereiste kennis: PHP 5, MySQL, HTML
Kennis van CSS2, Object Oriented Programming is een pre!
Indicatie van een beloning: US $ 5000,-
Overige informatie:
PHP (4 & 5) programming - min 3 years
XML (minimal)
Javascript / AJAX
PDF
Please send you resume and your references when you are intrested: [email protected]
Hier wat gegevens over het project:
Eigenaars van vakantiewoningen kunnenn, nadat ze zijn uitgenodigd, hun woningen plaatsen op onze website (gratis). Ze geven de prijzen op voor de verschillende seizoenen, uploaden foto's, geven de beschikbaarheid door, locatie, etc. Nadat dit is gebeurd, wordt de advertentie vertaald zodat die uiteindelijk in het Engels, Frans, Italiaans en Portugees beschikbaar is.
Huurders kunnen op basis van de diverse gegevens zoeken naar woningen en deze direct online reserveren. Het betalen gaat online via PayPal (PayPal Pro).
De klant meldt zich op de dag van aankomst bij de balie waar hij zichzelf inchecked (kan evt. ook al thuis) en het resterende bedrag wederom via PayPal betaalt. Op vertoon van zijn paspoort wordt dan de sleutel van de woning overhandigd. Na afloop van de verhuurperiode wordt de klant weer uitgechecked na inlevering van de sleutels.
Op basis van de omzet per woning wordt uiteindelijk de eigenaar betaalt. Wij ontvangen een percentage van de omzet.
Dit is het verhaal in grote lijnen. We hebben inmiddels zo'n 300 pagina's aan documentatie hoe alles moet werken, er uit moet zien, etc. etc. Dat is excl. de documentatie van PayPal. Uit eigen ervaring weten wij dat een succesvol project staat of valt bij goede documentatie!
Mocht je meer willen weten, stuur je cv eens op, dan kan ik me ook een beeld vormen van jouw kunsten.
Goede sripten schrijven kan je ook thuis doen in Nederland. Contacten kunnen per mail of msn. Waarom moet je naar Brazilië?
Omdat niets persoonlijke communicatie kan evenaren. Zet een opdrachtgever en een programmeur op 2 verschillende etages in een kantoorgebouw en de communicatie zal al significant afnemen t.o.v. een situatie dat men naast elkaar zit te werken.
8 jaar ervaring in grote en kleine it-projecten in de bank- en verzekeringswereld...
Wow.. tripje naar Rio.. mén, ik weet niet of ik daar wel dapper genoeg voor ben :) Maar 'k denk/hoop dat ut aan m'n vaardigheden niet zal liggen; Frank.. regel jij dit alles of hoe? Ik zal és ff m'n cv'tje updaten en dan neem ik wel ff contact met je op.. hmm..