We are looking for a motivated programmer with excellent communication skills to build a web application. The project will include a public website with e-commerce capability as well as a secure back-end application.

This application will integrate closely with PayPal's payment solution, thus it will be essential for the candidate to learn the PayPal API.

Candidate must read and speak english very well. The project is specified in english and the principals are native english speaker as well.

The project will start almost immediately and is expected to continue for 2 months.

Dienstverband: Freelance
Contractduur: 2 months
Locatie van werkzaamheden: Rio de Janeiro, Brazil
Vereiste kennis: PHP 5, MySQL, HTML
Kennis van CSS2, Object Oriented Programming is een pre!
Indicatie van een beloning: US $ 5000,-

Overige informatie:
PHP (4 & 5) programming - min 3 years
XML (minimal)
Javascript / AJAX
PDF

Please send you resume and your references when you are intrested: [email protected]
Aangepast, 12€ per uur, wat uitkomt op €1956 per maand.
Ik ben helaas te laat geboren ^^,

Klinkt echt allemaal heel erg mooi. Er zullen zeker wel mensen in geïnteresseerd zijn, en daar zal vast wel weer wat goede kennis tussen zitten.

Ik moet ook echt eens een inkomen binnenhalen. Helaas ben ik al weer te vroeg geboren voor de Supermarkt. Daarnaast verdien je er echt totaal niets...
Eh jongens, wanneer je die $ 5000,- te weinig vindt voor 2 maanden werken in Rio, kom dan met een beter (onderbouwt) voorstel of reageer niet. Maar zonder jouw cv en referenties hebben we het eigenlijk nergens over.
Was ik maar ouder :( Erg mooi als je dit zo kan doen!

*waarom is het eigenlijk in het half engels/half nederlands?
Relaxed relaxed... als ik voldoende kwalificaties zou hebben zou ik het zo doen. De rede dat ik er over begin is dat jij het hier de hemel in prijst, todat je het om gaat rekenen naar euro's en het feit dat het helemaal niet incl kost en inwoning is + 40 uurige werkweek.

We zijn hier om te discussieren, wees een beetje vrienden en professioneel...
@Leo: Ondanks dat ik al weer een tijdje in Rio woon, is mijn Nederlands nog niet helemaal tot 0 gereduceerd. Vandaar mijn reacties in het Nederlands.

De advertentie is een versie die we op diverse sites zowel in Brazilie, de VS als in Nederland gebruiken. Mijn zakenpartner (Jim) spreekt geen woord Nederlands, vandaar dat Engels onze voertaal is.

Edit: Er staan een paar woorden Nederlands in de advertentie vanwege een copie/paste op een andere site.
Ok, was alleen maar een vraagje hor :P
Eh jongens, wanneer je die $ 5000,- te weinig vindt voor 2 maanden werken in Rio, kom dan met een beter (onderbouwt) voorstel of reageer niet. Maar zonder jouw cv en referenties hebben we het eigenlijk nergens over.
Arjan Kapteijn schreef op 24.05.2006 20:41
Relaxed relaxed... als ik voldoende kwalificaties zou hebben zou ik het zo doen. De rede dat ik er over begin is dat jij het hier de hemel in prijst, todat je het om gaat rekenen naar euro's en het feit dat het helemaal niet incl kost en inwoning is + 40 uurige werkweek.

We zijn hier om te discussieren, wees een beetje vrienden en professioneel...
Maar op zich heeft Frank wel een punt; de meesten hier zullen geen relevante diploma's op zak hebben, maar hebben het zichzelf aangeleerd.
Imho betaalt hij dan best goed. Het leven is daar immers goedkoper (neem ik aan), terwijl je wel naar Nederlandse maatstaven betaald krijgt en je snuift ook nog eens een stukje levenswijsheid en cultuur op.

Niet dat ik geinteresseerd ben (heb geen tijd en waarschijnlijk ook niet de kwalificaties), maar zou je wat meer info willen posten over het project zelf?
Kasper schreef op 24.05.2006 20:48

Imho betaalt hij dan best goed. Het leven is daar immers goedkoper (neem ik aan), terwijl je wel naar Nederlandse maatstaven betaald krijgt en je snuift ook nog eens een stukje levenswijsheid en cultuur op.

Hou alleen rekening met de ticket, ik was 900 euro kwijt voor mijn ticket naar Kenia, dat tikt best wel aan...

Maar als hij echt opzoek is naar hoog gekwalificeerde lui met diploma's word het een stuk moeilijker.
@Arjan: Wij vragen niet om diploma's, ervaring en referenties vinden wij belangrijker. Gestructureerd kunnen programmeren, veiligheid en het kunnen opzetten van een datamodel zijn de belangrijkste zaken die we zoeken. Evenals de interface met PayPal.

De programmeur zal zich nauwelijks met de layout/userinterface bezig hoeven houden, dat is voor een deel al af. We gebruiken hiervoor een fraaie, eenvoudige, template engine.

Reageren