We are looking for a motivated programmer with excellent communication skills to build a web application. The project will include a public website with e-commerce capability as well as a secure back-end application.

This application will integrate closely with PayPal's payment solution, thus it will be essential for the candidate to learn the PayPal API.

Candidate must read and speak english very well. The project is specified in english and the principals are native english speaker as well.

The project will start almost immediately and is expected to continue for 2 months.

Dienstverband: Freelance
Contractduur: 2 months
Locatie van werkzaamheden: Rio de Janeiro, Brazil
Vereiste kennis: PHP 5, MySQL, HTML
Kennis van CSS2, Object Oriented Programming is een pre!
Indicatie van een beloning: US $ 5000,-

Overige informatie:
PHP (4 & 5) programming - min 3 years
XML (minimal)
Javascript / AJAX
PDF

Please send you resume and your references when you are intrested: [email protected]
Klinkt te mooi om waar te zijn ^^ :-)))

Maar mijn vriendin laat me nooit gaan :'(

Edit:
Waarom eigenlijk in Brazilie? Het is imho best risicovol om iemand over te laten komen naar Rio de Janeiro om er vervolgens achter te komen dat hij het project toch niet kan afmaken en alleen maar kwam om te feesten. Het is vrij makkelijk om je kennis te faken en bovendien heb je meer nodig dan alleen kennis om een project succesvol af te ronden.
En programmeren is juist iets wat je - zolang de communicatie goed blijft - ook op afstand kan doen. :\
Het klinkt niet alleen mooi, het is ook mooi! Het is 2 maanden werken, 40 uur in de week, en verder kun je een geweldige vakantie vieren! En 5000 dollar op zak... Met dat geld kan je vriendin ook nog eens langskomen.

Dus mocht je interesse hebben, stuur je cv met referenties op!

Ps. Je kunt zonder problemen maximaal 6 maanden in Brazilië blijven.
Met dat geld kan je vriendin ook nog eens langskomen.
Hehe...dat is ongeveer hetzelfde als een hond aanlijnen aan een ketting en dan heel veel stukjes vers en mals vlees net buiten het bereik van de hond leggen. :)
$5000 = €3912, dat is €1956 per maand, of €489 per week. Dat komt neer op 12€ per uur. En daar gaat nog wel een berg aan belasting vanaf omdat je hier in Nederland gewoon belasting moet betalen over dat bedrag.

Afhankelijk van je leeftijd/beroep is het leuk verdienen in de vakantie, maar om nou te zeggen dat het supergoed verdient. Als zij je volledige kost en inwoning betalen is het wel een mogelijkheid om supergoedkoop (met een bonus) het land in de weekenden te kunnen zien. Betalen ze ook de tickets enzo?
Wat staat er in de titel van het topic arjan.

edit: tis iig niet iets voor jou, vereiste native english :P
edi2: hmzz blijkbaar niet zal wel aan mijn leeskwaliteiten liggen :P of Engelse (maar dat wist ik al)
Belasting? Tuurlijk! Maar weten zij ook wat jij allemaal uitspookt tijdens je vakantie? Lijkt mij van niet ;) Overigens zijn de gemaakte kosten, ticket e.d., weer aftrekbaar van de belasting.

Ticket moet je zelf betalen, net zoals het verblijf. Verblijf kan trouwens wel een stuk goedkoper dan wat je in NL bent gewend. Inclusief kosten voor het ticket, onderdak en rondreizen door Brazilië, kun je het met $ 5000 wel een maand of 4, 5 uithouden. En dan hoef je echt niet zuinig aan te doen!

Verder is 2000 euro een vrij normaal bruto inkomen in NL, niets mis mee dus.
Waarom staat er dan een a paid stay in RdJ in topictitel?
Verder, onder paid stay kan je meerdere dingen verstaan. Dat kan zijn dat ze je verblijfplaats betalen, maar dat je de rest (eten/gas/licht/water) zelf moet betalen.

Begrijp mij niet verkeerd, ik zou het zou doen want ik ben wel te porren voor zulke avonturen (zelfs al zou ik er niks voor krijgen) maar ik kijk toch altijd vrij reeël tegen opdracht aan. Ik bezit denk ik alleen niet de juiste kwaliteiten die gezocht worden.

edit, payed stay bedoelen ze dus mee dat je zelf betaald van het salaris wat je krijgt... betaald verblijf dus ;)
Kalle schreef op 24.05.2006 20:21
Waarom staat er dan een a paid stay in RdJ in topictitel?
5000 dollar lijkt mij toch een flink bedrag, of niet? Je mag zal uitzoeken waar je dat aan gaat besteden. Hotel, appartement, eten, drinken, etc.
@Arjan: Het is 5000 US dollar. Hoe jij aan 1000 euro komt weet ik niet, maar wij betalen $ 5000,-. Dus vijfduizend dollar.

Reageren