Het lijkt me een goed idee om wat forumregeltjes op te stellen. Bijvoorbeeld over wat niet mag, en wat juist erg op prijs gesteld wordt. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel ;)
* Geen links naar warez (voor als je het nog niet wist :p)
Haha nu nog de zinnige regeltjes :P
Geen complete scripts plakken. (Tenzijn de script niet groters dan xx) Plak alleen de regels waar het fout zit / functies die eventueel nodig zijn.

Gebruik een goede comment wij kennen jouw script immers niet.

Plaats geen links naar je script. Post hem dan gewoon online waar je fouten zijn.
Dit heb ik net ff bedacht :
PHPhulp forum beleid

1. Ik heb een probleem waar ik niet uitkom, wat moet ik doen?
1. Je kijkt bij tutorials/scripts of zo'n script al present is
2. Je gebruikt de zoekmachine om te kijken wat er al een topic over jou probleem is.
3. Mochten de vorige twee niet van toepassing op je/jouw probleem zijn lees dan verder ;)

2. Ik heb het voorgaande gelezen maar ben er nog steeds niet uit, dus ik wil een nieuw topic openen.
Het openen van een topic gaat volgens deze regels, zo niet -> slotje.
1. Je zoekt het goede subforum op dat bij jou probleem past.
2. Je verzint een goede omschrijvende titel, dus niet "Help!", "Script nodig" of "Het werkt niet...".
3. Je formuleert in duidelijk leesbaar Nederlands (dus mét interpunctie en dergelijke) je vraag of opmerking.

Note: Het kicken van je topic, waaronder verstaan wordt: het binnen een half uur onzinnige replies posten zoals "niemand" of "wat zijn we weer vlug", zal ook leiden tot een slotje ...

Issut wat? :P
Anders gaak niet eens verder ;)
@mitch goed idee mitch mss moet bas daar een aparte pagina voor maken of mss iets voor de nieuwe site.
Kzal nog wa uitbreiden, dalijk ofsow :)
Regel 1: Geen regels als ze niet nodig zijn.
Regel 2: Meer regels dan nodig zijn leverd regels om de regels op, en gezeur over regels
Regel 3: Geen regels is relax.
Haha, dat kun je er ook van maken jah :)
Als je een goed draaiend forum wilt moet je strenge regels hebben voor het professioneel te houden.
Dat was ook de reden dat ik dit topic opende ...

Reageren