Het grote nadeel van een "project for fun" vind ik altijd dat je het te gemakkelijk opzij legt.. Ik heb zelf nadat ik een beetje kennis op had gedaan van PHP m'n voetbalteam beloofd er wat voor te maken.
De 'drive' is dan groter, en je kan het niet zo gemakkelijk aan de kant leggen. Ben ondertussen bezig aan V6 van de site, als ik wat nieuws bedenk of een aantal dingen geleerd heb, maak ik de site opnieuw of pas alles aan, er zijn al veel dingen gewijzigd op die manier, verbeterd ook, een stuk veiliger en natuurlijk ook netter geprogrammeerd...
Natuurlijk heb ik ook nieuwe opties toegevoegd in de loop van de tijd, met een basis begonnen (foto's en handmatig stand invoeren) later uitgebreid met gastenboek, stand laten berekenen aan de hand van uitslagen en dergelijke.
Mijn tip:
Begin rustigaan zodat je wat kennis op kan doen van PHP, en als je een projectje wil doen, kijk dan eens of je een projectje, (ja projectJE, begin niet te groot) voor iemand anders kan doen, dan leg je het niet zo gemakkelijk aan de kant als het even niet lukt.. als je eenmaal door de "zure appel" heen bent, gaat het vaak een stuk leuker en beter.