Heeft iemand Office 2007 pre-release al gedowned?
Ik namelijk wel je kunt hem gratis (huh) downloaden van microsoft.com.
Ik heb net mijn eerste .pptx erin gemaakt en ik moet zeggen dat het allemaal een stuk mooier is geworden.
Iemand anders al ervaringen?

Jaja ik weet het, het is Microsoft maar toch. Hij is beter dan Open Office 2.0 (Powerpoint iig wel)
Hij ziet er veel netter uit imho en het werkt wel lekker :).
Ik wacht met de betas. vertrouw het niet altijd...
gelijk heb je hoor, ook voor het eerst dat ik een beta uitprobeerde. Maar beviel me wel :)
Kan hem er altijd weer afgooien Eris
Ik vindt hem ook een stuk mooier geworden, maar nu schrik ik soms van de functies die je in 1 keer voor je neus gedonderd krijgt.

maarja, ik ben voorlopig wel tevreden over deze office. Nog maar weinig foutmeldingen gehad.
ik vind het zwaar zuigen..
ze hebben het geimporteerd bij een kennis van mij op hu bedrijf snappen ze het niet mag ik een handleiding gaan maken ><
Een bedrijf met werknemers moet ook niet betas gebruiken. Bij betas is het heel normaal dat de help-bestanden nog ontbreken, en ook de en sjablonen.

Daarnaast, zodra de echte release in zicht is zal de beta niet meer werken, net als de nieuwe Vistab beta 2. Daar zit ook een timebom in. Dus zodra hij niet meer werkt kan het bedrijf niet meer bij zijn bestanden totdat ze de officiele versie hebben, want het nieuwe formaat is niet backwards compatible. Delen van bestanden met andere bedrijven die de beta niet hebben zal dus ook niet gaan.
@Jelmer je kunt de bestanden nog wel opslaan als Office 97-03 bestanden(dus zonder de xtra x)
Ik werk nog steeds met Office 97 en 2000. Zijn veel lichter en veel verschil (m.u.v. uiterlijk zie ik toch nooit)
@Webmakerij
2007 is zeker in grafisch opzicht sterk aangepast.

Reageren