Heeft iemand Office 2007 pre-release al gedowned?
Ik namelijk wel je kunt hem gratis (huh) downloaden van microsoft.com.
Ik heb net mijn eerste .pptx erin gemaakt en ik moet zeggen dat het allemaal een stuk mooier is geworden.
Iemand anders al ervaringen?

Jaja ik weet het, het is Microsoft maar toch. Hij is beter dan Open Office 2.0 (Powerpoint iig wel)
Klopt 2007 is totaal anders geworden met een inovatievere interface. Ik vind het wel lekker werken moet ik je zeggen!
'k heb hem ene poosje geleden al. 24 mei kreeg ik een mail dat de bètas uitwaren, toen maar even gedownload en paar dagen geïnstalleerd in VMware. Werkte op zich wel mooi, maar ik vond het er wel erg 'speels' eruit zien, voor een kantoor pakket.

OpenOffice is ook wel een leuk pakket, maar het probleem is (bij mij in Fedora Linux iig) dat het enorm sloooom opstart! Maarja, je moet er wat voor over hebben.

Heb n utrouwens de bèta 2 van Vista binnen, voor het eerst dat ik Vista ga proberen. Heb her en der gelezen dat het in VMware niet gaat lukken, dus ik ga het proberen op m'n 1Ghz AMDtje (256 mb ram); hopen dat dat werkt. Moet toch linux er even afhebben, wil er Kubuntu op heben, is wat sneller enzo.. (maar wel kde ;))
Jorik schreef op 09.06.2006 15:41

Heb n utrouwens de bèta 2 van Vista binnen, voor het eerst dat ik Vista ga proberen. Heb her en der gelezen dat het in VMware niet gaat lukken, dus ik ga het proberen op m'n 1Ghz AMDtje (256 mb ram); hopen dat dat werkt. Moet toch linux er even afhebben, wil er Kubuntu op heben, is wat sneller enzo.. (maar wel kde ;))

Op die oude PC zal het ook niet vlot lopen.
Aero zal er niet op werken, en in VMWare met z'n 2 MB virtuele videokaartje ook niet nee :P

Reageren