Hallo allemaal !

Ik ben sinds een tijdje bezig aan mijn eigenste blog. Hij is dan al een maandje ofzo af (v2.0). Nu wilde ik graag wat commentaar van jullie ;) .
Mijn site fungeert als mijn blog, maar ook als (nieuw) klasforum. Onderaan op het forum staat zo'n beetje 'PHP-prul', maar dat was omdat ik mij verveelde :) !

LINK: Thomas' blog

AANMELDEN: (eventueel)
user: Phphulp
pass: phppass

Ik heb hem volledig zelf gemaakt (OOP). Ook het merendeel van de icoontjes heb ik zelf gemaakt. Gelieve niet te vermelden dat het fel op IPB lijkt, want daar heb ik me (gedeeltelijk) door laten inspireren !
Ziet er wel geinig uit hoor (Y) Heb nu ff geen tijd om kritisch te kijken ;)
Ziet er mooi uit!

Ik zou alleen de datum van je berichten iets opvallender maken, onder de 'avatar' van het blogitem zetten ofzo. Of gewoon bold maken.
@ Herjan:

Goed plan, zal er straks eens werk van maken, want moet nu terug gaan 'blokken' ;) . Morgen Frans :( !
Precies niet veel geïnteresseerden hier :D . Geen nieuws is goed nieuws, zal ik maar denken zeker :)
Vind het zo jammer dat het weer zo goed koop moet. Gratis hosting enz.. :'(
Tja, iemand van 17 heeft niet al te veel geld hé ;)
Doet me veel denken aan een invision board
Ohw dat mog ik niet zegge.
Ga 2 biertjes in de maand minder drinken ;)
@ Eris: Goed plan :) . Maar ik heb ook vakantiewerk aangenomen in de zomer, ben ook wat aan het uitkijken naar een goede hosting ;)

@ Jordy: Had ik al vermeld in topicstart, ben daarom bezig met een nieuwe layout ;) .
Heb je invision na gemaakt of heb je invision 'bewerkt'/in de blog gebruikt?

Reageren