Hallo allemaal !

Ik ben sinds een tijdje bezig aan mijn eigenste blog. Hij is dan al een maandje ofzo af (v2.0). Nu wilde ik graag wat commentaar van jullie ;) .
Mijn site fungeert als mijn blog, maar ook als (nieuw) klasforum. Onderaan op het forum staat zo'n beetje 'PHP-prul', maar dat was omdat ik mij verveelde :) !

LINK: Thomas' blog

AANMELDEN: (eventueel)
user: Phphulp
pass: phppass

Ik heb hem volledig zelf gemaakt (OOP). Ook het merendeel van de icoontjes heb ik zelf gemaakt. Gelieve niet te vermelden dat het fel op IPB lijkt, want daar heb ik me (gedeeltelijk) door laten inspireren !
Nagemaakt ;) . Ik houd niet van bewerken :) ...
Oke top werk (Y)
anders was het ook goed :-)
maar nu beter :P
@ Jordy: Thx :D . Ik zal iets laten weten als de nieuwe layout af is, maar ik ben geen vat vol inspiratie dus dat kan nog wel een tijdje duren. Ook al door die verdomde examens en de vakantie :) . Nu ga ik verder blokken op geschiedenis !
Het oude forum is binnenkort verwijderd

Het oude forum wordt binnenkort verwijderd.

Het eerste wat me opviel, en me stoorde ;) Voor de rest, mooi werk denk ik ;)

Het eerste dat me opviel.

;-)
Mijn complimenten voor de lay-out en navigatie!!!
Ik liep er makkelijk door heen en werd gepakt door de tekst m.a.g. ik bleef langer dan ik had verwacht :)

Suc6 met alles en ga zo door.
cool layout! heel strak, ik weet niet precies wat ik nog kan bekritiseren :)
@ Rafael: Bedankt :) ik had het zelf nog niet opgemerkt.

@ Lissy: Langer blijven dan verwacht is zoiezo al goed, ook bedankt.

@ Harmen: De layout is een beetje van IPB afgekeken, maar toch bedankt ;). Ik ben trouwens bezig aan een nieuwe, maar het gaat mij niet al te goed af... geen inspiratie :P
Ziet er super uit! Zoiets wil ik ook wel!
Jeroen Akerboom schreef op 17.06.2006 14:54
Ziet er super uit! Zoiets wil ik ook wel!

Is dat een subtiele hint :D ?

Eigenlijk is het perfect mogelijk. Gewoon eventjes je database-gegevens ingeven, uploaden en hupsakee :) Misschien iets om over na te denken... Zal nog iets laten weten ;) !
Ik vind het zeker niet slecht maar dat roze met welkom Gast o.i.d. vindt ik errug lelijk, dat misstaat....

Reageren