He allemaal,

Ik zoek het script van travian of van onlinesoccermanager. Heeft iemand zoiets? Of iets wat er een beetje op lijkt. Ik heb zelf een keer criminals gehad maar ben daar nu op uitgekeken en had veel werk in het scripte gestoken. Wie heeft er zoiets voor mij? En wil het ook geven?

Groeten Vincent
Als mensen zo iets hebben en dan is de kans klein is dat ze het willen geven. want die dingen kosten ook xxxx uur om te maken...
Ja, zou er wel wat voor willen betalen maar niet vreselijk veel:)
ik ben met zon script bezig
als het af is, ( duurt nog wel ff ) dan zal ik em op deze site plaatsen ;-)
Ok:) zou je dan een bericht kunnen sturen?
e-mail? pm?
Doe maar email das makkelijker;)
niek wrm geef je die gewoon weg? :O
Ik zoek juist al heel lang naar een Criminals Script voor kinderen uit mijn klas. die kinderen zijn er helemaal dol op :-P.
Woopie100 schreef op 17.06.2006 13:48
niek wrm geef je die gewoon weg? :O
\

Ik denk dat die hem vooral hier plaatst, omdat er dan nieuwe fouten uitgehaald kunnen worden, en het script verder geöptimaliseerd kan worden.
En dan nog, er zijn al zoveel van dit online games, dat ze waarschijnlijk niets aan deze scripts gaan hebben.
Precies het is niet voor niets dat dit forum lekker bezocht wordt. Mijn idee is dat dit komt omdat we met z'n allen van elkaar leren en dus ook scripten hier neerposten die wellicht ook wel te verkopen zijn maar juist hier in het OpenSource omgeving zodat de ontwikkeling hiervan voorop staat.

Wil je d.m.v. de kennis die je hier opdoet je brood verdienen dan kan dit natuurlijk mijnsinzien een heel ander verhaal is het dat wanneeer je met scripts die hier vrijwillig worden gemaakt deze scripts op een site aanbiedt en er geld voor gaat vragen....

Reageren