He allemaal,

Ik zoek het script van travian of van onlinesoccermanager. Heeft iemand zoiets? Of iets wat er een beetje op lijkt. Ik heb zelf een keer criminals gehad maar ben daar nu op uitgekeken en had veel werk in het scripte gestoken. Wie heeft er zoiets voor mij? En wil het ook geven?

Groeten Vincent
en misschien word het wel bekend en dat zet je er copyright bij naar je site ofzo en dan word je bekend :D
lissy schreef op 17.06.2006 16:13
Precies het is niet voor niets dat dit forum lekker bezocht wordt. Mijn idee is dat dit komt omdat we met z'n allen van elkaar leren en dus ook scripten hier neerposten die wellicht ook wel te verkopen zijn maar juist hier in het OpenSource omgeving zodat de ontwikkeling hiervan voorop staat.

Wil je d.m.v. de kennis die je hier opdoet je brood verdienen dan kan dit natuurlijk mijnsinzien een heel ander verhaal is het dat wanneeer je met scripts die hier vrijwillig worden gemaakt deze scripts op een site aanbiedt en er geld voor gaat vragen....

Ik sluit me helemaal bij je aan Lissy, we kunnen mooi van elkaar leren op deze manier..
En ook Niels heeft er wat aan, want ik durf te wedden dat het niet in 1 keer optimaal en foutloos is, dus ook fouten zullen eruit worden gevist.
Niek doe nou toch maar pm want ik ben nu regelmatig online;)
Niek ben je al ver met het script?
Vincent stuur eens een PM....

Reageren