ik heb mijn site voor informatica nu wel helemaal al;) (eindelijk)
ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden, ik ben nog wel een newbie met php dus heb geen moeilijke scripts gebruikt, maar als jullie ff willen kijken hoe alles eruit ziet graag
Ik vind het een ontzettend lelijke site :P, sorry maar ik vind de interface egt lelijk. Ik zie dat je er veel moeite aan heb besteed.Gellukkig kan ik alles wel redelijk snel vinden.
Je moet wel goed op je kleuren gebruik letten want de groene kleur op de achtergrond van het menu is niet bevordelijk voor de ogen, laat staan dat het er lees baarder door word.
Probeer 100% kleuren te vermijden (100% wit 100% rood dit is erg vermoeiend om te lezen)
De scripts (ik heb ze niet getest) zien er prima uit. Inhoudelijk is het dus prima.
Je lay-out is 100% webbased (als ik dat zo mag noemen) je hebt geen photoshop ofzo gebruikt. Dit is duidelijk te zien, daardoor is de interface heel hoekig en statich.
@Frank, waarschijnlijk is dit je eerste site. Je site zowieso al niet geoptimaliseerd voor Firefox. Verder is het een heel erg simpele pagina die alleen bestaat uit frames, standaard opmaak. Ook vind ik het gebruik van MARQUEE een slecht idee. En zeker als je dit gaat herhalen op de site (titel en beginpagina). Probeer iets leuks met je frames te doen (of gebruik het liefst geen frames) en gebruik CSS (voor de opmaak van je site,tekst,links,etc) en kopier niet gewoon plaatjes van andere sites maar maak je eigen plaatjes of bewerk plaatjes d.m.v. bijv. Photoshop.
Verder ziet je site eruit zoals mijn eerst website jaren geleden ;) Blijven leren en proberen!
Succes met je site!
Als je iets zachtere kleuren gebruikt als achtergrond schreewt de website iets minder hard.
Ik zou ook ipv frames is proberen te werken met tabellen of als je al iets verder gevorderd bent met div's
En uw bovenste logo van PS is van een zeer lage kwaliteit als je even googled op logo kan je high resolution bestanden vinden in alle formaten jpg, tiff, eps, png, psd, ...
niet lullig bedoelt of zo maar ik vindt hem erg lelijk.
de kleurencombinaties vindt ik niet mooi.
je gebruikt frames,
je kunt je frames andere grotes geven.
de achtergrond kleur is bij elke pagina anders (als je op een link klikt.
Ik zou bij de enquete even de *-en op een ander plekje zetten. Het lijkt nu alsof je verplicht bent een vrouw te zijn en alsof je PlayStation Magazine verplicht leuk moet vinden.
Verder vind ik het er wel leuk uit zien. Het kan natuurlijk beter, maar voor een beginner is het niet verkeerd!