Een mooie site. Ik zou alleen je menu iets groter maken. Op het moment dat je een beetje slechtziend bent is het menu niet te lezen.

Voor de rest vind ik het oppervlak dat je voor je site gebruikt een beetje minimaal
Gebruik je CUTE PHP? Aan je URLS te zien wel.
Michiel Haverlag schreef op 21.06.2006 16:01

ja :)
Michiel Haverlag schreef op 21.06.2006 16:01

Zo te zien wel ja. Je moet je CUTE PHP opnieuw installeren want je IMG smiles doen het niet. Niet goed gechmod. Achteraf chmodden werkt vrijwel niet en is lastig met Cute. Als je hacks gebruikt voor Cute, installeer dan een basic versie. Bijvoorbeeld 1.4.5 en upload daarna dan je hacks of paginas waar je iets aan gewijzigd hebt.
Daarnaast ben je illegaal bezig. Ik zie in je admin page dat je versie 1.4.1 gebruikt en niet de volledige versie hebt. Dat zou betekenen dat er onder je nieuws "powered by CuteNews" moet staan, maar dat staat er niet. Is makkelijk weg te halen, maar blijkbaar ben je daarin niet zorgvuldig genoeg geweest om alle "sporen" te wissen.
Mooie layout en dergelijke, maar wat is van dat roze :S ! Ik krijg er barstende hoofdpijn van als ik dat 2 minuten moet lezen ;) .
Website zelf vind ik nice (y) beetje roze :P waardoor hij miss een beetje flets overkomt. Nice portfolio, vooral de website en flyers vind ik erg goed!
photoshoppen kan je wel, al vind ik de flyers niet mooi, de sites wel (met name de banners). Alleen ik zou je aanraden wat meer op de website zelf te focussen (ik doel de op GUI), want je plaatst teksten niet mooi helemaal tegen de rand bv. Een cursusje css zou je sites echt afmaken. Ga zo door.

edit: en die site van met in de bron dat doodshoofd enzo, eigenlijk de enige die een beetje css bevat, of teminste om alles een beetje op zijn plaats te zetten. Ik vind dat niet echt horen op een zakelijke site.
Hoe doe je die flash music player? Hij laadt snel en tis het hele nummer?

Reageren