Veelste kleine letters en niet breed genoeg op 1440x900 is het een klein blokje ergens in het midden-boven.
Kalle schreef op 21.06.2006 17:47
edit: en die site van met in de bron dat doodshoofd enzo, eigenlijk de enige die een beetje css bevat, of teminste om alles een beetje op zijn plaats te zetten. Ik vind dat niet echt horen op een zakelijke site.

inderdaad, ben pas begonnen met xhtml en css en al die talen.. deed van te voren altijd met iframes enzo

bedankt voor de comments :)
inderdaad... ik vind je iframe in de site www.djmg.nl bijvoorbeeld heel lelijk... gebruik eerder tabellen ofzoo...
Voor de rest wel een leuke site wel jammer dat je m niet zelf gescript hebt...
Nog even een algemene tip voor sites waar je muziek op laad:
laat de bezoeker kiezen of die de muziek aan wil, zo ja, dan moet hij/zij het maar aanzetten, maar automatisch afspelen van die muziek, vind ik persoonlijk heel erg irritant. (en ik weet dat er daarin velen met mij zijn)
welke font is er gebruikt voor die menu?
Ik ben het volledig met Kalle eens. Waarom dat verschrikkelijke doodshoofd in de bron?
Om "jouw" code te beschermen. Als ik Michiel Haversalg goed begrijp is het niet eens jouw code.
Dus haal dat ding even weg alsjeblieft want dat ziet er niet uit.
Wil je niet dat het gekopiƫert kan worden, zet het dan niet om in iets digitaals, en al helemaal niet publiek op Internet...

Kleuren leuk gevonden overigens, maar het is een feit, en het blijft er een, dat wit en licht-roze niet echt goed contrast met elkaar vormen -> slecht leesbaar. En als je je tutorials in deze opmaak zou gaan schrijven, denk ik niet dat je veel lezers zal hebben, simpelweg omdat het niet prettig te lezen is.
niemand die die font weet?
vind het een erg mooi font namelijk
Kan de menu-koppen op een 1024 * 768 niet lezen :-(. Bovendien is de pagina wel heel klein? Enne die doodskop vind hem wel grappig maar weinig proffesioneel :P.
ik wil niet spammen maar ik wil echt weten welke font het is wat word gebruikt in het menu.

Reageren