Het lijkt me leuk, teminste voor de mensen die er naar kijken, om een topic te hebben waar je je mening kan geven over de wedstrijden die zijn gespeeld of wat dan ook over het Nls 11tal. Ik ga nu nl-arg kijken.
Heel veel reacties zul je nu wel niet krijgen, ga nu ook kijken.
ik denk dat deze topic gesloten wordt na de wedstrijd :P
we verliezen tog
Ach, het is een leuke oefenwedstrijd maar verder gaat het nergens meer om. Zolang ze geen rode kaarten en blessures oplopen, vind ik het best ;)
Nou als je verder kijkt naar het programma... zie ik ons in de nabije toekomst toch 1e worden, maar toch ook liever 2e ontlopen van duitsland....
@Frank kan jij wat ontvangen daar? Lekker portugees commentaar.
@Kalle: Het voetbal wordt hier op 7 kanalen live uitgezonden. Alleen een blind paard weet de wk te missen!

En het Portugees is geen probleem, zeker niet met een pot bier bij de hand :P
Frank schreef op 21.06.2006 21:58
@Kalle: Het voetbal wordt hier op 7 kanalen live uitgezonden. Alleen een blind paard weet de wk te missen!

En het Portugees is geen probleem, zeker niet met een pot bier bij de hand :P

welk wk 0_o

:P

naja ik neem aan dat als je daar al zo lang zit je het best kan verstaan
Zeker bij je laatste zin moet ik bij aansluiten, en voetbal is een taal die alle Nederlanders begrijpen, dus een beetje portugees is niet erg (buiten het feit dat je het vast (bijna) vloeiend spreekt). Maar om maar ff een beetje te analyseren waar ik dit topic eigenlijk voor bedoelde. Van mij mag er wel wat meer gevoetbald worden, beetje andere plaatsen van spelers. Nou we zijn wel hopelijk wat meer actie erin. Kom op.
Ik moet zeggen heerlijke 2e helft, Nls 11tal aan de bal kansjes. Dat geeft naast mijn biertje een heerlijk gevoel van binnen!
0 - 0?
ja?

edit:

ik blijf erbij, heerlijke goede 2e helft. NL gaat ver komen.Portugal er aan, beetje sorry Frank :P.

edit2: wilde ik al de hele tijd zeggen.
Uitblinker: Khalid BoulaBoula, heerlijke partij

Reageren