Het lijkt me leuk, teminste voor de mensen die er naar kijken, om een topic te hebben waar je je mening kan geven over de wedstrijden die zijn gespeeld of wat dan ook over het Nls 11tal. Ik ga nu nl-arg kijken.
nu hopen dat ze in de kwart komen :)
ja nou,, en ik vind er geen kont aan,, aan dat voetbal :p
8,8 miljoen mensen vinden dat niet :P
niek, bedankt voor deze uiterst interesante bijdrage :)

Volgens mij wel meer bij de NOS zeiden ze dat 80,nogwat procent min 30 min achter elkaar naar een wedstrijd heeft gekeken. En 80% van 16 miljoen mensen is 12.8 miljoen. En ze zeiden er ook bij dat die 20% vooral bestaat het het vrouwlijke geslacht tot 20 jaar.
Zo dat jullie het ff weten :P
Als starter van dit topic moet ik jullie toch blijven amuseren met wat weetjes hier en daar.
lol wist ik niet
hmm... portugal... lastig denk ik.

Daarnaast vond ik kuyt ook niet slecht. En om een actieve persoonlijkheid op dit forum afkomstig uit Amsterdam een beetje tegemoet te komen vond ik v.d. vaart ook wel GOED spelen.

edit:
ook een leuk weetje, in 1998, het WK in Frankrijk, steeg de omzet van sexy lingerie met 30% in Engeland.
of deze:
Australië heeft in de voorronde van het WK in Zuid-Korea/Japan met 31-0 (!) won van Samoa? Deze monsterscore is een record in de geschiedenis van het WK.
en dat de 17 bekers die zijn vergeven sinds de start van het toernooi, slechts over 7 landen te verdelen zijn?
Zegt van Basten:
"We willen geen ruzie in het koningshuis" :P

Ik denk dat Alexander en Maxima allebei in een aparte ruimte TV zaten te kijken :)
@Harman als je dat van van Van Basten weet, weet je ook dat Alexander en Maxima in het stadion zaten. NAAST ELKAAR. Alex in het midden links van hem Max en recht van hem onze aller beste vriend JéPé Balkie.

@Jason Wil jij alsjeblieft mijn naam nooit meer in zo'n zin zetten, lees het eens een paar x na, vooral als je dan spelen er van afhaalt. En btw rafealletje speelt niet meer bij ons Jaksie
Dat jij daaraan denkt ;), maar het hij heeft er gespeeld. maar ik zal hem even 'censureren'

Reageren