Even een vraag aan de gevorderde php-ers : welke php editor kunnen jullie me aanraden en waar istie dan te downloaden? Ik ben kladblok qua php namelijk een beetje zat....
Ik gebruik zelf ook dreamweaver, ik vind het prettig werken. PHP-Designer vind ik zelf prettiger werken dan Notebad++, maar ze zijn beide goed (notepad++ is weer iets kleiner)
?
Onbekende gebruiker
23-06-2006 19:04
Een echte aanrader is idd PHP Designer..
Vooral voor beginners erg makkelijk en overzichtelijk, naar mijn mening dan hé ;)..
adobe golive cs (wel ff downloaden, want de prijs is schandalig: 2084.83 (inclusief Adobe Photoshop CS, Adobe Illustrator CS, Adobe InDesign CS, Adobe GoLive CS (duhuh,) Adobe Acrobat 7.0 Professional, Version Cue. Vlgens mij issie niet los te koop, dus dat wordt sparen of doenloaden (doe mij die laatste maar...)
Ik gebruik dreamweaver, maar ben als snel tevreden met colorcoding, functie aan duiding en autocompleet, code inklappen etc. Maar ben nu dreamweaver gewend... Zend studio vind ik ook wel relaxt, maar erg prijzig. (niet dat ik dreamweaver betaald heb)
?
Onbekende gebruiker
23-06-2006 20:37
Erg groot nadeel van GoLive is dat het ten eerste niet supper stabiel loopt, en ten tweede dat er allemaal rotzooi toegevoegd wordt aan je scripts, waar je helemaal niet op zit te wachten..
Wel vet is de CSS editor in GoLive - Met realtime preview..