Ik denk:
Voordelen:
. . . . Je kunt de broncode niet downloaden. (of kan je wel het hele bestand downloaden en die dan editten?)
. . . . Als je op een link klikt, ben je er meteen. Geen laadtijd tussendoor dus.
. . . . Je kunt de opmaak ook mooi doen.
Flash rules!!!
IDD alleen jammer dat de content niet kan worden geindexeert, maar ach, ik vind dat je er met een paar metatags ook wel komt...
De mogelijkheden zijn zo geweldig, je kunt je bezoekers echt laten zien wat je kan vind ik...
tip: neem voor de gein eens een kijkje op www.2advanced.com
super site!! ongelofelijk!
@ Barry; Die site ziet er wel gaaf uit! Alleen het laden duurt even. Maar het tonen van volgende pagina's gaat best snel en dat is dus vaak t irriterende aan flash sites.
Euh, het ziet er mooi uit,maar ik vind het (eerlijk gezegd) knapper als je wat moois kan maken met HTML en CSS, dat het er goed uit ziet, weinig laadtijd en natuurlijk ook een goede content.
Een mooie site met CSS zegt mij veel meer over iemands webdesign kunsten, omdat flash eigenlijk geen webdesign iets is.
Je kan het gebruiken, maar ik kan in flash ook echt wel wat moois maken, maar voor internet doe ik dat niet..
@ Barry A. Postma:
Ziet er allemaal wel mooi uit, maar het lijkt meer op één van Tom Clancy's splinter cells :) . Het duurt ook even voor een pagina fatsoenlijk wordt weergegeven en dat stoort. Als ik een site bezoek wil ik 'onmiddelijk' de informatie ervan zien en niet eerst nog een 'half uur' wachten voordat alle achtergronden, geluidjes, ... zijn ingeladen ;)
@ Barry A. Postma:
Ziet er allemaal wel mooi uit, maar het lijkt meer op één van Tom Clancy's splinter cells :) . Het duurt ook even voor een pagina fatsoenlijk wordt weergegeven en dat stoort. Als ik een site bezoek wil ik 'onmiddelijk' de informatie ervan zien en niet eerst nog een 'half uur' wachten voordat alle achtergronden, geluidjes, ... zijn ingeladen ;)
Ik weet idd dat het laden even duurt voor de bezoekers, en dat dat irritant kan zijn, maar als het gaat om bijvoorbeeld een site waain designs moeten worden weergegeven, of een site over games, dan vind ik het erg gaaf omdat je (nogmaals) kan laten zien wat je kan.
ieder zijn mening... :)
kort maar krachtig, Eris. Waarom heb je een hekel aan flash?
Toch wil ik voor een header en/of menu flash gebruiken, of voor alles. Behalve de tekst, zolang je de tekst laat parsen door PHP bijvoorbeeld, heb je niet of weinig problemen met indexing.
Maar ik vind CSS en (X)HTML makkelijker dus gebruiik dat en als er iets moet bewegen JavaScript
?
Onbekende gebruiker
02-07-2006 12:28
Internet Explorer ondersteund het helaas slecht (eerst klikken voor gebruik e.d.)