Hoi, Ik ben net begonnen met php een maand terug en heb met de hulp van paar vrienden een site in elkaar gebokst.

Ik heb er wat info op geplaatst van vorig jaar dus de dingen die erop staan zijn zeker niet correct.

ok, mijn excuses:
http://www.sample-this.be/main.php

Ik heb er wat info op geplaatst van vorig jaar dus de dingen die erop staan zijn zeker niet correct.

??

Er staat helemaal niets op.... :P
Hij is wel heel minimalistisch, zo alleen met info in de title-tag :)

Maar misschien moet hij even de map /img/ chmodden naar 755 ofzo, zodat we tenminste de preview mogen zien ;)
Wat zwart is moet zwart blijven..

Damm, wel rustgevende pagina, duidelijk.. overzichtelijk, niet rommelig..
Kortom: Niks te zien..
Ik vind het idee wel vernieuwend!!
BEn jij mischien Jan de Bouvrie? in het kader van minder is meer.
Geweldig, geen enkele HTML fout. Ga zo door.
Voor de CSS heb je nog 1 waarschuwing, namelijk dat er geen voorgrond kleur (color) is opgegeven voor de body.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Misschien ook even je error documents uploaden? Nu krijg je een 404 in een 404

[edit]@Klaasjan, nee die wil alles in het wit[/edit]
Geweldig complimenten! Hoe verzin je het. Echt een genie! Zo moeten er meer mensen zijn. Het kabinet kan er een voorbeeld aan nemen. Alles gelijk ;)
Waarschijnlijk steld zijn site een nieuw geniaal staaltje van digitale kunst voor..... het ziet er niet uit maar toch vindt iedereen het mooi.... :P
En je hebt wel de aandacht van iedereen hier op het forum. Ik typ hier al weer de 18e post.

Edit: Maar een link blijft natuurlijk handig. De link die ik hierboven heb gegeven komt toch echt van Google.
Ik vind die site zo mooi, en rustgevend.. Dat ik hem als startpagina in IE heb ingesteld (Om mij eraan te herinderen dat ik FireFox moet gebruiken :p)
Ik snap niet waarom iemand een topic aanmaakt en dan niet even na een paar uur checked of er reply's zijn... -_-

Reageren