Hoi, Ik ben net begonnen met php een maand terug en heb met de hulp van paar vrienden een site in elkaar gebokst.

Ik heb er wat info op geplaatst van vorig jaar dus de dingen die erop staan zijn zeker niet correct.

ok, mijn excuses:
http://www.sample-this.be/main.php
Dat ook niet, maar je wou toch niet zeggen dat iemand een pagina met alleen maar een zwarte achtergrond, op een domein zet, en dat die ook nog verwacht er serieus commentaar op te krijgen?
Dan zou ik nog eerder een soort van "Mondriaan" achtergrond maken met allerlei divs enzo..
SanThe schreef op 01.07.2006 20:19
Misschien is het deze site wel? Mooie site, wel een beetje zwart.

Sterker nog het is inderdaad de goede site... (met een beetje zoeken)

Toch wel een paar opmerkingen hoor:

- Regel : 9 (Level : 1) U heeft geen kleur voor uw achtergrondkleur opgegeven : body

- Die 1e afbeelding die die probeert te laden op de pagina bestaat helemaal niet :( Jammer hoor..

misschien zou het handig zijn als hij dat plaatje zou uploaden ipv op z'n pc houden.

En het zwart begon me te iriteren, dus ik editte ff de CSS naar blauw, maar nog steeds geen text hoor:P
Dat zwart is idd zwaar iritant :( Verder vind ik zelf ook dat je niet echt een sitecheck kan laten doen... sitecheck gaat overal om te kijken of je site goed functioneerd en de beveiliging.
mijn begin post is aangepast. Ik moest weg net nadat ik mijn post geplaatst had. hier nogmaals de link:
http://sample-this.be/main.php

nogmaal mijn excuses ervoor...
(ik heb nu wel mijn intrede gemaakt op het forum denk ik)
Zat ik er met mijn linkje niet ver vandaan.

Maar, Jelle, ik ben niet de jongste hier, voor mij is het geheel onleesbaar.
Ziet er zeer strak uit, ookal is het een hondenstrontkleur site.. (ik hou gewoon niet van bruin :P) voor de rest is het mooi gemaakt, hoelang ben je ermee bezig geweest en heb je alles zelf gemaakt?
ik heb alles zelf gemaakt en ben er ongeveer 3 weken constant aan bezig geweest omdat het mijn eerste site was in php.
Arjan heeft me over msn geholpen en heeft me het upload script gegeven voor foto's en het inlogscript.
ik vind em wel leuk opzich
:)
Ziet er mooi uit, banner en brushes zeer mooi. Eniste waar je nog aan zou kunnen werken voor de buitenkant is de tekstkleur; de tekst is namelijk niet zo goed te lezen.

Zou handig kunnen zijn om het midden gedeelte lichter te maken qua achtergrond, missg dat je dan alleen wel de 'sfeer' uit de pagina haalt.

Reageren