Ik hoop dat hier nog geen topic over geopend is, maar wat voor vakantiewerk gaan jullie eigenlijk doen?

Ik ben sinds vandaag kruisbessen aan't plukken, voor 3 weken!
Ow genoeg hor, alleen die tijd is voorbij van klimmen in bomen etc. En dat glas kwam niet door bier drinken ;) dat kwam omdat de machine niet goed stond afgesteld en glazen kapot sloeg.. en ik stond iets te dicht bij :( (krijg ik wel vergoeding voor ^^)
Ik verdien er nix mee, en me hele arm zit onder de krassen. Morgen moet ik om 5 uur beginnen :P , dus 4 uur uit bed....:(
Oke, ik zou dus nooit om 4 uur me nest uit komen om niks te verdienen :S
@Willem - Jan : ik bedoel dat ik geen toeslag krijg voor die krassen enzo... :P anders kom ik ook niet om 4 u uit mn nest hoor, ik krijg wel gewoon loon!
Njah ik benj verzekerd he, voor ongevallen op het werk.. vooral als er best veel glas in je arm zit en je naar de doctor moet en die zegt dat je 2-3 moet rusten (anders gaan die sneden weer open :/) maarja word toch allemaal betaald :)
Ik ben aan het werk in een verpleeghuis, maak een voetbalsite, en ben aan een nieuw project begonnen.. Ik kwam lang een fansite van Anna Popplewell, maar er was nog geen Nederlandse variant op.
Dus daar ben ik maar eens aan begonnen, gewoon voor de lol.
Ik heb vakantiewerk in de bediening........
(hotel/restaurant)
en af een toe een website maken
ik ben nog maar 13. Maar ik sta ingeschreven bij een folderwijk alleen er is nog geen wijk vrij:(
Wij hebben al minstens 3 van die blaadjes gehad waar ze folderers zoeken, maar je woont zeker niet in de buurt van Zwijndrecht?
Fultime adminen tot mijn stage.. het wordt een week later...

Reageren