Euh Erik ik heb heb geen tomatenplukbaantje in de ter aanbieding, met spoed overigens. Ik neem aan dat je alles wel wilt plukken. Nou het is wel erg zorgvuldig werk, maar jij bent een uiterst geschikte kandidaat.
Aambeienplukken, heerlijk als ik het zelf moet zeggen. Jamme dat ik het niet kan doen, maar door fysieke problemen ben ik verhinderd. Het werk is overigens eenmalig tegen een geweldig bedrag een vergoed retourtje naar Amsterdam. Stuur maar een PM'tje.
Euh Erik ik heb heb geen tomatenplukbaantje in de ter aanbieding, met spoed overigens. Ik neem aan dat je alles wel wilt plukken. Nou het is wel erg zorgvuldig werk, maar jij bent een uiterst geschikte kandidaat.
Aambeienplukken, heerlijk als ik het zelf moet zeggen. Jamme dat ik het niet kan doen, maar door fysieke problemen ben ik verhinderd. Het werk is overigens eenmalig tegen een geweldig bedrag een vergoed retourtje naar Amsterdam. Stuur maar een PM'tje.
Doeieloei
Ik wist niet dat jij daar van hield Kalle... dat je al jongens uitnodigt om bij jou aambeien te komen plukken :|
Ik lach me stuk op die plukkers, sorry kom uit de (grote) stad :P. Ik krijg daarbij alleen maar een heel grappig inbeelding. Wat ik ga doen? Euh?
Ajax trainingen checken, onderuit liggen in Mexico en Kreta (chersonissos). En tijdens het onderuit liggen mijn bankrekening maandelijks laten vullen door de staat. Hmm fijn geregeld. Mijn vakantiewerk wordt een hobby denk ik: vrouwen. Je weet toch.
Tjallazzz
Dan kom ik wel niet uit DE grote stad, maar tomatenplukkers, dat zijn toch negers? (grapje, heel flauw idd!)
Mijn (vakantie)baantjes Verhuizer // echt vakantie baantje Afwasser // vaste baantje
Hopelijk word dit mij vaste baan: SCRIPTER ik werk er iig tot ik naar school moet. Dan ga ik ff kijken of het te combineren valt, zoja is het een vaste baan. :D
Maar eerst lekker op vakantie volgende week dinsdag :D:D:D Torrevieja
Ondanks onze vele (msn)gesprekken, kom je elke dag weer wat nieuws tegen. Maar om ff op de facture te reageren. Door fysieke omstandigheden, ik denk dat dat wederop een goed antwoord is op deze zin.
2.
PHPerik schreef op 03.07.2006 20:29
jongens
Ik heb het nergens over jongens? Overigens fijn dat je iemand van 18 nog als jongen ziet, ik zou zeggen meer een (jongen)man.
3.
PHPerik schreef op 03.07.2006 20:29
uitnodigt
Betaald werk! Niet uitnodigen!
Ik had wel een sterkere reactie/post verwacht van jou PHPerik!
edit
@jason
Ohja jij hebt dat baantje aangenomen van die advertentie.
Haha, dat heeft ie zelf van zijn kamer gemaakt. Eerst goed aan die waterpijp zuigen dan Bob op. En dan weer zuigen/roken/eten..
@Leo:
En wat wil je er tegen doen!?
Edit
Ehm... nee niet van deze site. Ik had em van PHPfreakz. Het is echt een tof bedrijf! Als je die stage nog kan doen, moet je het gewoon aanpakken. Ik werk nu vet chill aan mijn portfolio/werkervaring/ervaring voor een uitmuntend salaris.