Euhhhhhhh laat ik maar direct met het huis in de deur vallen: wann?
Maar uiteraard is eerst een lekker kort(dat weet ik nooit van te voren, maar ben ik van plan) intro'tje.
De vorige keer was het mij goed bevallen en aan de reacties te horen was ik niet de enige. Daarnaast ook een geslaagd uitje, want er was toch wel een goede opkomst (niet als je kijkt naar het aantal leden dat er zijn, maar oké. We hebben het nu over de DIEHARDS). Dusdusdus (sorry mijn 3 vingers bleven plakken na wat morsen van mijn te weinig aangelengde limonade uit mijn hangende linkermondhoek) wil ik voorstellen om voor een nieuwe dato te kiezen, mits iedereen wel weer een uitje wil, maar volgens mij zit dat wel snor.
Nu wil ik wel 2 dingetjes van te voren mededelen, die het aantal leden op het uitje zou kunnen(lees: zou kunnen) vergroten. Namelijk:
*Eris is er niet, 1 jaar lang, dus als we dit jaar dubbel veel meetings doen hoeven we ze niet over 2 jaar te doen (goh wat zit ik toch altijd vriendelijk in me kaar);
*Arjan gaat iets van 1 september weg voor 3 maanden, nu om 1 jaar meetings in 3 maanden te proppen lijkt me overdreven, dus dat laten we maar ff varen, maar ik wel een ander visie. Namelijk doen we het voor 1 september of na 1 september (goh weer een aardig voorstel).
Ik ga toch wel voor het einde van de vakantie, waarin de meesten verkeren. Ik verwacht toch een hogere opkomst daardoo ren het meest voorname: een grotere kans op beter weer (in NL kansen op goed weer? Doe ff niet zo moeilijk, gewoon accepteren, tis nu ook mooi weer).
Dus wat denken jullie van eind augustus, terrasje en de hele mikmak of toch beiden (lees: admin en mod) buiten sluiten? (Naja beiden, als beiden aanwezig willen zijn moet of:
[voor 1 sept]
*Het binnen een week gebeuren;
*Eris aanleggen in een haven in NL en wij daarnaar toe
*Eris vertelt de haven --> wij er naar toe (rustig rustig de sponsers(ja sponsors) betalen). (Goede optie overigens, maar ik wil niet bepaalde punten bevoordelen tov de andere.);
[na 1 sept]
*Eris vaart naar een plaatselijke haven in Kenia (veel succes :P), waar water in overvloed is, en Arjan legt zijn werk even stil en verplaatst zich naar die haven. Net zoals de aangemelde phphulpmembers. (Euh ik weet niet of dit wordt gesponsord, maar iig het heerlijke bier, van het zeer heerlijke rivierwater, zal worden vergoed. Misschien dat een heerlijk etentje(lees: de overheerlijke alom bekende plakrijstrijstrijst, mijn linkermondhoek begeeft het weer) nog zal worden vergoed, ik ben in conclaaf (JA ook voor een nieuwe paus, weg met die duitser. Ohja hierbij verraad ik dus wel dat 1 van de sponsors van phphulp de Rooms-Katholieke kerk is. Denk aan GSUS IS MY PHPHULPBOY, ofzo, maar nog niks concreet)
Maar zoals altijd dwaal ik erg offtopic, tis in feite een tak van ontopic, maarja die discussie met het toetsenbord is nogal offtopic, dus laat ik het even in het midden.
Euhhhh dus wat zijn jullie voorstellen/plannen/visies/etc.?
Ohja ik complimenten zijn niet nodig, die geef ik me zelf al meer dan genoeg.
Groeten uit Amsterdam van
Kalle.
856 views