Zou het niet handig zijn als de source code in een appart venster weergegeven zou kunnen worden oid? Ik vind 't forum vrij smal en je hebt zowiezo nog die balk met regel nummers en zo. Wat er dus gebeurt is dat elk beetje script een horizontale scrollbar krijgt. Dit is niet handig om te lezen en vooral niet als 't script langer is als je beeld hoog is. Want dan moet je dus naar onder scrollen de balk verschuiven en dan weer naar boven scrollen om de eerste regel fatsoenlijk te kunnen lezen.

En ja ik weet dat je kan selecteren en dan slepen en dan scrollt ie automatisch maar 't is gewoon irrant imo.
Ja kan wel handig zijn. Gewoon hetzlefde laten als nu maar den met een resize knopje er bij. (lijkt me niet zo moeilijk om te maken. of heb ik dat mis ?)
javascript:var blocks = document.getElementsByTagName('div'); for(i = 0; i < blocks.length; i++) { if(blocks[.i.].className == 'code_source') { blocks[.i.].parentNode.style.width = '700px'; } }exit;

Dit opslaan als bookmark :) en opgelost...

[.i.] moeten zonder punten
Je kan ook Greasemonkey in Firefox installeren en dan dat script van Eris als een userscript installeren, dan gaat het allemaal automatisch...
@ eris. Hoe wil je een javascript bookmarken?

En ik zou idd greasemonkey kunnen installeren. Dat zou een oplossing voor mij zijn. Maar als er hier nog meer mensen zijn die 't irritant vinden moeten zijn dan maar allemaal greasemonkey downloaden?

+ ik heb geen zin om greasemonkey te installeren. Een extra extensie voor 1 website is overdreven :) .
Roy

Manage bookmarks --> New bookmark -->

en als location gewoon die tekst...
Ja en dan? Dan heb ik een bookmark \o/ . Er zit enkel een javascript in wat verder niks kan doen omdat 't niet aan een site gekoppelt zit.

't hele idee van een bookmark is dat je er een URL in klikt en die url wordt dan in de adresbalk geknalt en gesubmit.

Er veranderd hier niks.
Eris, zet anders eventjes [ignore]
 en 
[/ignore] om je stukje script heen. En de [ignore][ignore] en [/ignore][/ignore] tags om de [ignore][/ignore] niet als echte [i]schuine tekst te laten weergeven. . .

Edit: Roy, je moet het stukje javascript invullen bij Locatie (werkt niet in Internet Explorer volgens mij).
Ja dat heb ik dus gedaan. Maar wat moet je er dan mee doen ? Ik snap 't hele idee niet.

edit: Firefox 1.5.0.4 hierzo
Gewoon de bookmark aanklikken als je op een PHPhulp pagina zit met een stukje code uit de [ignore][code][/ignore] tags. . . Het stukje javascript maakt de breedte dan 700 pixelds in plaats van -laat ik zeggen- 350 pixels. . .

Tip: Zet de bookmark in je 'Bladwijzerwerkbalkmap'. Erg handig.
GreaseMonkey heeft menig scripter toch al geinstalleerd?
Of zit ik er dan heel ver naast?

Erg handig die extensie 'or :)

Reageren